Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• nielsbakker1985
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-11 20:31
Hallo,

Na 5 jaar 3 iphone's ben ik denk ik een beetje klaar met de dure apple's.

Helaas is tegenwoordig de trend om groot groter grootst te maken. Ik zoek alleen geen tablet om mee te bellen dus ik heb wat compacte modellen op een rijtje gezet.

Ik ga het losse toestel zakelijk aanschaffen en de prijs maakt me niet zo uit. Wel wil ik graag de nieuwste, snelste, beste, mooiste enz enz.

Samsung galaxy S5 Mini

HTC one M8 MINI

Sony Xperia Z3 Compact

Nokia wil ik ook graag meenemen, maar weet niet goed welk model (735 ofzo)

Graag zou ik graag wat reacties willen hebben of mensen vergelijkende ervaringen hebben met één of meerdere van deze toestellen. Mocht iemand nog een andere suggestie willen doen, en dan niet in het formaat groot, dan hoor ik dat graag.

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-11 12:31
`Wat heb je zelf al uitgezocht?

snelste en nieuwste = Z3 compact
Even snel als de top smartphones op dit moment (op note 4 na)
s5 en m8 mini zijn veel zwakker....

Wat jij het mooiste vind moet je toch echt zelf beslissen.

Anders morgen even naar de Mediamarkt en daar uitproberen?

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

Dure iPhones ben je zat, maar gezien de zakelijke aanschaf is geld geen probleem?

Gadgets FTW!

Verwijderd

Z3 compact lijkt mij hier het beste. Een Galaxy is door Touchwiz toch al een hel, de M8 mini is als ik me niet vergis qua specs niet geweldig. Dan blijft de Z3 over. Ik heb zelf een Xiaomi Mi2s, die is ook klein, snel en goedkoop. Alleen wel met een Snapdragon 600 ipv 800, maar toen ik hem afzette tegen een Galaxy Note 3 was hij nog steeds sneller.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:41
Kijk ook naar de skin. Ikzelf vind die van Sony voor Android telefoons het,fijnste en cleanste. Plus, zoals al genoemd, is het qua hardware het beste voorbereid op de toekomst van de genoemde phones.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z3 Compact, gewoon voor gaan.

• nielsbakker1985
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-11 20:31
Ursamajor schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 07:26:
Dure iPhones ben je zat, maar gezien de zakelijke aanschaf is geld geen probleem?
Hahaha, nou ja financieel gezien zijn de compacts wel iets goedkoper als een nieuwe iPhone 6. Bovendien zoek ik gewoon geen heel groot toestel zoals de nieuwe 6 en een hele hoop andere smartphone's zijn.

De Z3 compact lijkt op papier ook wel de betere inderdaad. Ik had er ook de Nokia 735 nog even naast gezet. Sta wel open voor iets nieuws.

Verwijderd

Windows phone... Leuk dacht ik. Erg verfrissend voor de eerste paar weken. Maar hoe langer ik het gebruikte, hoe gefrustreerder ik werd. Mensen hebben het wel eens over hoe gesloten iOS wel niet is. Nou, dan heb je Windows phone nog niet geprobeerd. Elke dag kwam ik weer tegen beperkingen aan. Ook met de apps is het een drama... Je hebt dan jaren van de iPhones met de app store kunnen genieten. Imo de beste app verzameling, en dan ga je over naar Windows phone app market... Lijkt wel 5 jaar terug in de tijd. Niet aan te raden dus.

Voor de rest, van iOS naar android over stappen is niks mis mee. Van dat rijtje is de z3 compact de obvious choice.
Pagina: 1