Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrCrashdummy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 18:47
Hallo,

Vandaag is mijn telefoon zomaar uitgevallen en sindsdien zit hij vast in een soort boot loop.
Elke keer als ik hem nu aanzet krijg ik het 'google laadscherm' te zien en na 3-5 seconden valt hij weer uit.
Als ik hem aan de oplader hang blijft dit proces zich eindeloos herhalen. Nu heb ik op internet gelezen dat dit waarschijnlijk een slecht werkende power button is.

Heeft iemand ditzelfde probleem? En/of weet iemand een oplossing voor dit probleem? Of moet ik hem maar gewoon opsturen voor reperatie? De bootloader is namelijk wel unlocked en er staat een custom ROM op. Gaan ze dan niet claimen dat het mijn eigen fout is?

Alvast bedank!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Modus recovery al geprobeerd? Iets met power en volume dacht ik.

• gehaktstaaf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:19
Zelfde probleem als ik ook had met de Nexus 5. De knop zelf is dan gewoon gaar. Zo af en toe werkt hij weer maar daarna valt hij weer terug in de bootloop.
Volgens mij is er ooit wel geschreven dat er met een custom ROM de garantie niet geweigerd mag worden. Maar wellicht kun je nog een factory reset doen?
Anyway, mijn Nexus is via de MM terug gestuurd voor reparatie en na 2 weken had ik weer een probleemloze Nexus. Zover ik het begreep hebben ze de hele 'main' unit vervangen.

Vrijstaande woning 1998, 212m², RD3,8. Geen na-isolatie, originele beglazing. 100m² VV, Adlar 6KW