Voor mijn schoonouders wil ik de pc gaan upgraden.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het voornaamste zal er PokerStars op gespeeld worden, een e-mail worden verstuurd, veel surfen op internet, foto albums maken en af en toe een internet spelletje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 200 en 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard ATX Behuizing, 350 Watt voeding (merk onbekend), Samsung EVO SSD 120GB en Samsung Syncmaster P2770HD monitor gaan mee over.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord en werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Asus, Gigabyte, Corsair. Geen Acer of MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwe pc moet minimaal 5 tot 8 jaar mee gaan. En mag absoluut niet langzaam zijn! Ik hoor graag op en aanmerkingen om eventueel de computer sneller en eventueel goedkoper te krijgen. Verder moet het moederbord een onboard videokaart hebben maar wel de mogelijkheid hebben om een aparte videokaart te kunnen monteren voor nood (voor als bijvoorbeeld de onboard defect raakt na garantie).
Ga je overklokken?
Er wordt niet overgeklokt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het voornaamste zal er PokerStars op gespeeld worden, een e-mail worden verstuurd, veel surfen op internet, foto albums maken en af en toe een internet spelletje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 200 en 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een standaard ATX Behuizing, 350 Watt voeding (merk onbekend), Samsung EVO SSD 120GB en Samsung Syncmaster P2770HD monitor gaan mee over.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, moederbord en werkgeheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Asus, Gigabyte, Corsair. Geen Acer of MSI.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De nieuwe pc moet minimaal 5 tot 8 jaar mee gaan. En mag absoluut niet langzaam zijn! Ik hoor graag op en aanmerkingen om eventueel de computer sneller en eventueel goedkoper te krijgen. Verder moet het moederbord een onboard videokaart hebben maar wel de mogelijkheid hebben om een aparte videokaart te kunnen monteren voor nood (voor als bijvoorbeeld de onboard defect raakt na garantie).
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 4130 Boxed | € 101,- | € 101,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,- | € 66,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M1A1333C9 | € 36,51 | € 36,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 286,46 | |
Ga je overklokken?
Er wordt niet overgeklokt.
[ Voor 4% gewijzigd door PiNo.nl op 11-11-2014 17:26 ]