Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
De geniale idioten die ons Iron Sky brachten zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de opvolger, Iron Sky: The Coming Race

[YouTube: http://youtu.be/3jLaf5qj8cs]

Crowdfunding in progress! ---> https://www.indiegogo.com...on-sky-the-coming-race--2

Ik ben benieuwd. Iron Sky was een leuke film, ben benieuwd wat ze kunnen bereiken als er met crowdfunding een serieuze hoeveelheid geld binnen komt :)

[ Voor 31% gewijzigd door Wildfire op 10-11-2014 20:26 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 12:38

SomerenV

It's something!

Afgaande op de trailers leek Iron Sky me echt heel gaaf maar de uiteindelijke film vond ik eigenlijk best wel tegenvallen. Het had zo z'n momenten maar daar hield het ook bij op. Deze trailer alleen ziet er al vrij brak uit dus ik verwacht er niet veel van.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb toevallig van 't weekend de 20min. langere versie van de eerste gezien, geweldig :D

Overigens, kwam aan het einde van deel 1 Mars niet in beeld met iets dat erheen vloog?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balfnl
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11:50
Het is als het goed is volgende week eindelijk zover, heeft iemand een idee of hij überhaupt ergens te zien gaat zijn in Nederland _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-10 21:56
Ik verwacht dat er misschien wel een theater in Amsterdam is die hem gaat vertonen. De premiére van deel 1 was destijds tijdens het Amsterdam Fantastic Film Festival maar ik zie deel 2 daar niet op de rol staan.

Anders even een mailtje sturen naar Splendid Film, dit is de distributeur voor Duitsland en de Benelux of hij überhaupt wel beschikbaar gemaakt wordt hier. Anders is het wachten op de Blu-ray.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:44

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Zojuist een mailtje gehad van het Iron Sky team:
In cinemas in the Netherlands on 13.6.2019

In related news, Iron Sky the Coming Race will invade Dutch movie theaters on 13.6.2019.
Meer details stonden er niet, maar hij zal dus iig in sommige zalen gaan draaien in Nederland.

---

Maar ook:
Iron Sky The Coming Race at BIFFF 2019!

Troopers!
Iron Sky The Coming Race will be screening at BIFFF in Brussels on 10.4.2019 as part of the festival's official selection!

Director Timo Vuorensola and cinematic legend Udo Kier will be be there as well, along with people from our shoot in Belgium. The tickets are now available from BIFFF's site, so join us!
---

[ Voor 67% gewijzigd door Wildfire op 26-03-2019 22:52 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1