Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-08 07:32
Ik heb een iphone 5 backup gemaakt via iTunes, deze heb ik teruggezet op mijn zojuist uit de doos gehaalde iPhone 6.

Na enkele minuten was de restore klaar en had ik geen beeld meer op m'n nieuwe iPhone. usb afkoppelen en aan/uit knop lang ingedrukt houden helpt niet.

Als ik hem aan iTunes hang dan ziet iTunes hem wel,dus dacht ik om hem terug naar de default te zetten, maar dan geeft ie aan dat de functie 'zoek mijn iphone' moet worden uitgeschakeld voordat je dit kan uitvoeren.

Omdat mijn scherm zwart is kan ik dat dus niet doen. wat is er hier aan de hand en hoe kan ik mijn iphone in gebruik gaan nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:34

Speedmaster

Make my day...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Laatst online: 20-08 07:32
Ik heb ingelogd op icloud.com en zag mijn iPhone 6 bij 'zoek mijn iphone' toen ik die aanklikte en een geluid afspeelde ging mijn oude iphone 5 geluid maken. die heb ik nu uitgezet (ook de icloud functie), maar ik heb geen idee hoe ik dit probleem kan oplossen.

[ Voor 4% gewijzigd door Piet400 op 10-11-2014 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spammen is niet nodig :)

[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 01-04-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Laatst online: 12-09 16:37
Heb je de Home + Powerbutton al ingedrukt om de iPhone opnieuw op te starten?? En wat gebeurd er da ??

Never mind, oud topic :('
Geen idee wrom die tussen mijn Active Topics naar boven kwam?

[ Voor 31% gewijzigd door Aherin op 24-03-2015 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem1698
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-03-2024
Hallo,
Ik heb net een nieuwe i-Phone 6 gold gekocht, ik leg hem neer naast me pc en binnen elke minuten kreeg ik zwartbeeld wat moet ik doen?

gr Willem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Terug naar de winkel, want dat hoort niet :)

Afgezien daarvan is het niet handig om een oud topic omhoog te halen, zeker als jouw problemen weinig overeenkomsten hebben behalve dan dat je toevallig een van de symptomen hebt. Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.