MIDI naar WAV/MP3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:28

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Hallo,

Ik weet niet of dit het goede forum is, maar mocht dat niet zijn.. Moven... :)

Mijn vraag is simpel. Kan ik met mijn SB128PCI een MIDI file omzetten in .WAV (of MP3).

En kom nou niet aan dat ik het eerst op bandje moet hebben ofzo..

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Kan winamp dit niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Niet met de standaard WAVEWriter :(

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-06 20:11

evaarties

Powerball @ 12.582

Geloof dat je in winamp dan bij de midi input.. streaming aan moet zetten... dan slaat hij het automatisch op als wav.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Ik krijg idd een .WAV bestand (Van 46kB om precies te zijn). Dit bestandje kan dus niet worden afgespeeld (Ongeldige Header)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WHiZZi

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Topicstarter
Is toch gelukt.. Fout zat in de midi-input (Stond op Microsoft Wavetable SW Synth (ofzoiets).)

Tnx anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40249

he, ik heb gekeken in winamp en kan dit helemaal niet vinden, kan iemand me helpen want ik wil het graag doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Als je een SB live hebt dan kun je geloof ik opnemen wat je hoort (zit er standaard in), als je een andere geluidskaart hebt kun je dit programma gebruiken.

total recorder
Op donderdag 11 april 2002 18:10 schreef BoboChan het volgende:
he, ik heb gekeken in winamp en kan dit helemaal niet vinden, kan iemand me helpen want ik wil het graag doen
Ik vind dat MIDI-sound-schema van die ingebouwde General MIDI engine van Winamp maar brak (is ie niet toevallig door Microsoft ontwikkeld?). Bij veel tracks slaat ie gewoon een hoop instrumenten over en de instrumenten zelf klinken vaak vals.

Check www.yamahaxg.com voor de beste softsynths om MIDIfiles mee af te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tnx ik rpobeer wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Op donderdag 11 april 2002 18:14 schreef Beathoven het volgende:
Als je een SB live hebt dan kun je geloof ik opnemen wat je hoort (zit er standaard in), als je een andere geluidskaart hebt kun je dit programma gebruiken.

programma is voor mp3 to midi, maari kzoek omgekeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

[quote]
Op donderdag 11 april 2002 18:22 schreef BoboChan het volgende:
Op donderdag 11 april 2002 18:14 schreef Beathoven het volgende:

programma is voor mp3 to midi, maari kzoek omgekeerde
Het neemt gewoon het geluid van je geluidskaart op. Je drukt op record, speelt het MIDIfiletje af en... klaar ;)
Pagina: 1