HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Niet met de standaard WAVEWriter
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Geloof dat je in winamp dan bij de midi input.. streaming aan moet zetten... dan slaat hij het automatisch op als wav.
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Ik krijg idd een .WAV bestand (Van 46kB om precies te zijn). Dit bestandje kan dus niet worden afgespeeld (Ongeldige Header)
Is toch gelukt.. Fout zat in de midi-input (Stond op Microsoft Wavetable SW Synth (ofzoiets).)
Tnx anyway!
Tnx anyway!
Anoniem: 40249
he, ik heb gekeken in winamp en kan dit helemaal niet vinden, kan iemand me helpen want ik wil het graag doen
Anoniem: 10300
Als je een SB live hebt dan kun je geloof ik opnemen wat je hoort (zit er standaard in), als je een andere geluidskaart hebt kun je dit programma gebruiken.
total recorder
Check www.yamahaxg.com voor de beste softsynths om MIDIfiles mee af te spelen.
total recorder
Ik vind dat MIDI-sound-schema van die ingebouwde General MIDI engine van Winamp maar brak (is ie niet toevallig door Microsoft ontwikkeld?). Bij veel tracks slaat ie gewoon een hoop instrumenten over en de instrumenten zelf klinken vaak vals.Op donderdag 11 april 2002 18:10 schreef BoboChan het volgende:
he, ik heb gekeken in winamp en kan dit helemaal niet vinden, kan iemand me helpen want ik wil het graag doen
Check www.yamahaxg.com voor de beste softsynths om MIDIfiles mee af te spelen.
Anoniem: 10300
[quote]
Op donderdag 11 april 2002 18:22 schreef BoboChan het volgende:
Op donderdag 11 april 2002 18:22 schreef BoboChan het volgende:
Het neemt gewoon het geluid van je geluidskaart op. Je drukt op record, speelt het MIDIfiletje af en... klaarOp donderdag 11 april 2002 18:14 schreef Beathoven het volgende:
Als je een SB live hebt dan kun je geloof ik opnemen wat je hoort (zit er standaard in), als je een andere geluidskaart hebt kun je dit programma gebruiken.
programma is voor mp3 to midi, maari kzoek omgekeerde
Pagina: 1