Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi. Ik woon in Vlaanderen en zag een vacature voor een IT-functie die vrij nauw aansluit bij wat ik nu doe qua programmeertaal, projecten,.. enz, dus die sprak me wel aan. Het betreft een C#-ontwikkel functie bij de West-Vlaamse keukenbouwer Dovy Keukens. Het zou, volgens de vacature, gaan om een IT-team van 5 personen.

Voor ik er solliciteer, wil ik eerst hier eens even mijn oor te luisteren leggen of jullie Dovy kennen (de IT afdeling dan natuurlijk, bedoel ik, niet hun keukens zelf!).

Of misschien nog beter, misschien heeft ooit iemand van jullie daar gewerkt of kent men iemand die er gewerkt heeft op de IT afdeling en kan me de "sfeer" op de IT afdeling en het algemene management er beschrijven?

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Het is een (semi-)industrieel bedrijf in Vlaanderen zonder primaire IT focus. Ik denk dat je eens bij vakbroeder demichel aan moet kloppen, die werkt in een vergelijkbare situatie. Z'n profiel is weg, maar hij heette voorheen SteveIT, dus wellicht ken je hem...

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wacht, demichel is weg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Allicht :/

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.