Zijn de gebruikers van tweakers niet toe aan te vergeten van woordjes als 'ramplankje'? Ik hoor dat alleen nog bij mijn 12 jarige neefjes die het net ontdekt hebben. Ze schrijven ook weer Micro$oft en moeten daar bijzonder om grinneken,
Ik heb liever normaal geschreven artikelen.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Nee, geenszins. Het is namelijk exact de manier waarop ik met mijn toetsenbord om ga, en met mij velen vziw. Dekt de naam dus primaVerwijderd schreef op maandag 10 november 2014 @ 19:30:
Zijn de gebruikers van tweakers niet toe aan te vergeten van woordjes als 'ramplankje'?
Jochies van 12 moeten om heel veel dingen grinneken. Dat is de leeftijd. Niks om je druk om te maken. Bovendien: je bent zo jong als je je zelf voelt heIk hoor dat alleen nog bij mijn 12 jarige neefjes die het net ontdekt hebben. Ze schrijven ook weer Micro$oft en moeten daar bijzonder om grinneken,
* The Eagle zou met zijn 37 lentes soms willen dat ie nog 12 was...
Having said that: Micro$oft zul je hier op GoT niet snel tegenkomen. Het gebruik daarvan wordt dan weer net niet als geaccepteerd gezien. Dr was een reden voor, maar die kan ik zo 123 niet vinden
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Omdat het nogal een troll naam is, net zoals bij shitsung ofzo.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Persoonlijk vind ik dit een onzindiscussie. Het gaat hier om een toetsenbord als 'ding', niet om een suggestieve naam van een bedrijf.
Toch heb ik het voor nu aangepast in het artikel
Toch heb ik het voor nu aangepast in het artikel
"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky
Waar gaat dit over....
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Vroeger werd dat wel eens gedaan, maar toen was Tweakers nog een hobby-site. Nu is het een volwaardige nieuwssite geworden, waarbij ik zelf zulk taalgebruik niet gepast vind als lezer
.
En anders kan je een replace-tool bouwen in Greasemonkey ofzo
En anders kan je een replace-tool bouwen in Greasemonkey ofzo
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Tweakers nostalgie toen zulks gebezigde woorden schering en inslag waren. Net zoals dual cpu mamaplanken met een hoog "stijve plasser gehalte" (c) PcDealer.
Van mij mag het gewoon. Je moet je onderscheiden als nieuwssite. Kwalitatieve teksten kunnen m.i. nog steeds met het gebruik van alternatieve woorden.
Van mij mag het gewoon. Je moet je onderscheiden als nieuwssite. Kwalitatieve teksten kunnen m.i. nog steeds met het gebruik van alternatieve woorden.
Pagina: 1