Graag zou ik mijn prive abonnement opzeggen ivm een zakelijke telefoon waarmee ik ook prive mag bellen. De zakelijke telefoon heeft een eigen telefoonnummer. Echter wil ik mijn prive nummer natuurlijk wel houden, zodat ik inkomende oproepen, sms'jes en whatsappjes kan ontvangen die daar naar toe gaan.
Een oplossing zou kunnen zijn om mijn prive abo om te zetten in prepaid. Ik heb dan geen abonnementskosten meer en kan inkomende oproepen doorschakelen naar mijn zakelijke telefoon. Echter geldt dat niet voor sms, ik heb dat nagevraagd bij Vodafone, Telfort en T-Mobile. Zij kunnen dus alleen oproepen doorschakelen.
Heeft iemand een oplossing om ook sms en whatsapp door te schakelen? Of kan het gewoon niet?
Is er misschien een geheel andere oplossing waar ik nog niet aan had gedacht?
Een oplossing zou kunnen zijn om mijn prive abo om te zetten in prepaid. Ik heb dan geen abonnementskosten meer en kan inkomende oproepen doorschakelen naar mijn zakelijke telefoon. Echter geldt dat niet voor sms, ik heb dat nagevraagd bij Vodafone, Telfort en T-Mobile. Zij kunnen dus alleen oproepen doorschakelen.
Heeft iemand een oplossing om ook sms en whatsapp door te schakelen? Of kan het gewoon niet?
Is er misschien een geheel andere oplossing waar ik nog niet aan had gedacht?