Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop rond 700-800 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoek een laptop voor dagelijks gebruik en om muziek te mixen via een controller. Programma Traktor Pro

Ik kom zelf uit op deze laptop Acer Aspire E5-771-59VD

Wil zo ie zo een SSD schijf zodat alles snel opstart.
En een tweede harde schijf om al me muziek op te slaan.

Graag jullie mening of een goede alternatieven. Ben al twee dagen aan het zoeken en kan geen besluit maken  Altijd bang dat ik toch de verkeerde koop en achteraf spijt krijg.

Alvast bedankt!

• Dr StrangeLove
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:01
Budget? Wat versta je onder dagelijks gebruik? Games?

Verwijderd

Topicstarter
700 tot 800 euro. Dagelijks bedoel ik meer een beetje interneten en af een toe wat muziek en films downloaden. En in me vrije tijd aansluiten op een dj controller en dan muziek gaan mixen.
Kwam op deze laptop uit omdat er al een ssd inzit.

Is deze laptop aan te bevelen? Of toch een andere en dan zelf een extra ssd plaatsen?

• Dr StrangeLove
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01:01
Ik denk dat dit wel een prima laptop is, zeker dankzij de SSD. De kwaliteit van de audio van de E5-771 schijnt niet geweldig te zijn en ook de batterijduur kan beter, maar dit is dus op een ander model getest: http://www.notebookcheck....book-Review.125153.0.html

Ik weet overigens niet hoe groot het verschil in kwaliteit is tussen alle E5-771G modellen.

Van de laptops tot 800 euro die al over een SSD beschikken lijkt deze me het best. Wanneer je er zelf voor kiest een SSD in te bouwen heb je wat meer mogelijkheden en ben je wellicht ook goedkoper uit.

Verwijderd

Topicstarter
Welke laptop zou je dan adviseren als ik zelf de SSD inbouw. En bouw je die dan in als twee schijf ?
Hoor graag nog even zodat ik een keuze kan gaan maken.

Bedankt !

Verwijderd

Topicstarter
Zit te twijfel tussen deze twee laptops:

- Toshiba Satellite L50-B-1U4 i7
- Acer Aspire E5-771-59VD

Wat raden jullie aan?

Verwijderd

Kijk zoiets moet je doen, hou je geld over voor ssd!
http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr
14 dagen opzicht thuis en 22 maanden garantie!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom dat doen? Prijs van de twee genoemde laptop zit al een ssd schijf in.
En prijs is maar 40 euro duurder dan die jij noemt.

Verwijderd

Omdat de specificaties van de Asus veel beter zijn. Beter scherm ips, betere processor I7 quad core, dedicated gpu etc. Begrijp niet dat ze met een laptop met een I7 dual core en ssd dan geen fatsoenlijke gpu erin stoppen.
Pagina: 1