Ik heb een full size Apple keyboard (niet draadloos) aan m'n MacBook Pro hangen, maar nu werkt sinds enige tijd de combinatie Command + Z niet meer.
Heb niets veranderd in de toetsenbord-instellingen, maar ze voor de zekerheid toch maar gereset. Kan ik iets over het hoofd hebben gezien aan de software-kant? Het lijkt me haast een hardwarematig probleem, alleen begrijp ik niet waarom de linker Command-toets wel in combinatie met andere toetsen gebruikt kan worden...
Iemand ideeën?
edit: Toetsenbord op een andere MacBook getest en loop tegen hetzelfde probleem aan. Waarschijnlijk een hardwareprobleem dus. Kan dit gefixt worden?
- Het probleem doet zich alleen voor met de Command-toets aan de linkerkant. De rechterkant werkt prima.
- Het probleem doet zich alleen voor met het externe toetsenbord, en niet met het toetsenbord van de MacBook zelf.
- De linker Command-toets kan wel in combinatie met andere toetsen gebruikt worden, wat het voor mij helemaal een onverklaarbaar probleem maakt.
Heb niets veranderd in de toetsenbord-instellingen, maar ze voor de zekerheid toch maar gereset. Kan ik iets over het hoofd hebben gezien aan de software-kant? Het lijkt me haast een hardwarematig probleem, alleen begrijp ik niet waarom de linker Command-toets wel in combinatie met andere toetsen gebruikt kan worden...
Iemand ideeën?
edit: Toetsenbord op een andere MacBook getest en loop tegen hetzelfde probleem aan. Waarschijnlijk een hardwareprobleem dus. Kan dit gefixt worden?
[ Voor 7% gewijzigd door mcdronkz op 10-11-2014 19:23 ]