School project, hulp nodig bij invullen van enquete

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkklppr
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 24-07 10:29
Hey guys,

Nadat ik wat dingen over het hoofd had gelezen en geen toestemming had voor een enquête te plaatsen, heb ik die nu gelukkig wel gekregen van psychoclown en heb ik de volgende vraag aan jullie:

Voor een schoolproject van ons zijn we bezig met het ontwikkelen van een nieuwe game die buiten kan worden gespeeld, het is een soort laser-tag, maar dan realistischer en met een user interface zoals je die hebt in je call of duty, battlefield of counter strike game. In deze game ben je dus zelf de character die in het spel loopt en de tool van de tegenstanders uitschakelt met de jouw tool, die we willen maken.
De tool die we gaan ontwikkelen (het "wapen") werkt samen met je smartphone. De tool geeft namelijk feedback door aan je smartphone, informatie over het spel dat je speelt en de statistieken.

Nu zijn we bezig met een klein onderzoekje of hier wel uberhaupt vraag naar is en of mensen het net zo een goed en leuk idee vinden als ons, dus heb je affiniteit met gadgets, consoles, pc's, gaming in het algemeen, etc. dan zouden wij het erg op prijs stellen als jullie onderstaande enquête voor ons in zouden kunnen vullen. Duurt hooguit 2 a 3 minuten.
Ik hou jullie graag op de hoogte over ons idee.

Link naar enquête.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Zojuist even ingevuld. Ik zou alleen er niet vanuit gaan dat mensen boven te 10 euro voor een smartphone app gaan betalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkklppr
Het gaat ook niet om de app, maar om de tool (het wapen) dat je ervoor moet kopen, en welke prijs je daarvoor over hebt. In ieder geval heel erg bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bedoel je met "Netherland" misschien The Netherlands 8)7

Dit is me ook onduidelijk:
the real life multiplayer shooter game from the first page story?
Wat bedoel je daar precies mee?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkklppr
Het verhaal wat eigenlijk aan het begin van deze topic staat, en op de eerste blz van de enquête.

En bedankt voor je reactie en correctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
mrkklppr schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:50:
Het verhaal wat eigenlijk aan het begin van deze topic staat, en op de eerste blz van de enquête.

En bedankt voor je reactie en correctie.
Ooh ik had gelijk naar de enquête gelikt |:(
Nu je post maar even lezen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 11:40

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

ingevuld.
En op beide punten eens met Donstil

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Misschien kun je van DS3, 3DS maken.
Misschien ook handig om Android based consoles ertussen te zetten(Ouya en dergelijke).
Dit zijn gewoon suggesties geen verplichtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waardeloze survey. Je geeft een veel te vage beschrijving van een reallife shooter concept en vraagt mensen of het ze aanspreekt en hoeveel ze zouden betalen. Je snapt zelf toch ook wel dat je zo geen betrouwbare resultaten gaat krijgen?
Als jij geen duidelijke beschrijving geeft kan je nooit goed toetsen of het mensen aanspreekt, nu gaan ze veel te veel details zelf invullen en hun eigen beeld gebruiken als referentie bij het beoordelen.
Zo ook met de prijs die mensen voor de tool zouden betalen. Hebben we het hier over een plastic houdertje voor een smartphone of hebben we het over een laser gun of wellicht nog totaal iets anders? Ook hier is het antwoord compleet afhankelijk van het idee dat de gebruiker krijgt van je beschrijving.

Ik zou eerst eens terug naar de tekentafel en nadenken over wat je nu precies wilt weten. Dan een duidelijke beschrijving maken, voorbeelden geven, illustraties maken en dan de vragen opnieuw stellen.
Dit is een beetje vergelijkbaar met vragen of mensen geïnteresseerd zijn in een voertuig met vier wielen en hoeveel ze daarvoor zouden willen betalen zonder te melden of het om een Porsche gaat of om een skelter.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:38
Totaal eens met Tsurany, daarnaast geef ik aan dat ik het product niet zou kopen en dan moet ik alsnog antwoord geven op hoeveel ik uit zou geven voor het product?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkklppr
Ik ben het ook eens met Tsurany, al heb ik zelf de enquête gemaakt.
Ik doe dit samen met een paar mede studenten, waarvan sommige bang zijn dat het idee wordt gestolen en dat andere het idee gaan uitwerken. Daarom dat alles zo vaag is. Ik heb samen met hun het verhaal aan het begin van de enquête geschreven en de openingstopic.

Om jullie misschien een beter idee te geven, het idee lijkt veel op de Skirmos, een kickstarter project. Alleen hun gebruiken een vast lcd scherm, die vast zit aan een Arduino. Wij willen de lcd vervangen door een smartphone. We hebben ook een site gemaakt voor ons idee, maar ben bang dat het te commercieel gaat lijken en als reclame gaat lijken als ik die hier post, terwijl dit alleen onderdeel is van het school project.

Aan Slaapje, bedankt voor deze opmerking, zal het meteen gaan aanpassen in de enquête.

In ieder geval allemaal bedankt voor jullie reacties en feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcoo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-10 16:19
Ik heb de enquete zojuist ook even ingevuld.
Pagina: 1