Ik zoek waar ik een bepaalde kabel kan kopen in NL

Pagina: 1
Acties:

• Jelster64
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-04-2021
Hoi, ik wist niet precies waar in dit forum ik dit moest vragen, dus ik hoop dat dit de goede plek is.

Ik vraag me af waar ik een kabel als deze (3.5mm 1x female naar 2x male) kan kopen in een Nederlandse webwinkel met levering binnen 24 uur. Weet één van jullie waar dat kan? Bij voorbaat dank.

• noloog
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-02 15:31
Je hebt niet echt je best gedaan met zoeken:

https://www.kabeltje.com/...7e8500239d6e75e686ba5bd26

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dit is gewoon te googelen.. Kijk bijv eens op de site allekabels.nl

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• Lamanl
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-02 05:39

Lamanl

So little done, so much to do

Media Markt heeft ze ook

Verwijderd

Waarom zou je zoiets op een webwinkel bestellen?

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 22:05
Waarom een webwinkel? Omdat dat soort kabels sowieso al erg slecht te vinden zijn, en daarnaast hebben fysieke winkels nogal eens de neiging om voor dat soort kabeltje € 19,95 te vragen waar een webwinkel er € 1,95 voor vraagt.

Ik zou zeggen: Waarom zou je dat soort zaken in een 'fysieke' winkel kopen?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Jelster64
Dank jullie wel voor jullie input. Ik had iets duidelijker moeten maken dat ik één output twee apparaten in wil leiden. Er zijn kabeltjes die 2x male 1x female zijn die bedoeld zijn om signalen van bijv. Apple oortjes te splitsen in een microfoon signaal en een speaker signaal (zodat deze gebruikt kan worden in een computer). Ik heb zo'n kabel; hij werkt niet correct. Het groene deel geeft het signaal wel door, het rode deel niet.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Als de aanbieder zonder verzendkosten naar NL verscheept, waarom niet op amazon bestellen?

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02 10:05

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

br00ky schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:13:
Als de aanbieder zonder verzendkosten naar NL verscheept, waarom niet op amazon bestellen?
Ik denk dat Jelster geen paypal/creditcard heeft. :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-02 19:55
Zelfde website, even doorklikken: Jack split cables. Die groen met roze voor 4 pins aansluitingen is inderdaad niet wat je zoekt denk ik. Echter die overige 3 zouden prima moeten werken om een signaal op te splitsen naar 2 ingangen.

• Jelster64
br00ky schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:13:
Ik wil hem graag snel in huis hebben, en het duurt altijd even met buitenlandse producten.
Sleepkever schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:22:
Zelfde website, even doorklikken: Jack split cables. Die groen met roze voor 4 pins aansluitingen is inderdaad niet wat je zoekt denk ik. Echter die overige 3 zouden prima moeten werken om een signaal op te splitsen naar 2 ingangen.
Deze ga ik denk ik proberen. Bedankt.
Pagina: 1