Ik ben de laatste tijd een beetje aan het kijken voor een game PC met een beperkt budget (rond de 600 euro). Ik heb nog geen ervaring met het zelf in elkaar zetten van een PC maar denk dat ik dit wel kan. Heb ook een aantal andere topics bekeken rond dit budget, waar ik wat inspiratie vandaan heb gehaald.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk mee gamen en films kijken, geen specifieke games maar wil gewoon voor mijn budget een zo goed mogelijke PC bouwen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro, als ik voor een kleine som geld enorme verbeteringen kan maken dan wil ik dat best overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD kaart (Samsung 840 Pro) uit een oude laptop, deze kan ik hopelijk weer gebruiken. Ook heb ik randapparatuur zoals een muis, toetsenbord, boxen en een beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ja.. dat is natuurlijk de vraag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt merkvoorkeuren, heb alleen nog nooit een AMD gehad, dus twijfel of een i5-4460 niet een betere keus is?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau is enigszins belangrijk, PC staat in de woonkamer.
Ga je overklokken?
Nog nooit overgeklokt dus daar wil ik het liefst even mee wachten.
Dit is mijn lijstje wat ik zojuist heb bedacht. Hopelijk kunnen jullie hier wat tips op geven
. Ik twijfel het meeste over mijn videokaart en processor, zou er duurdere in kunnen zetten maar weet niet hoeveel dit toevoegt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk mee gamen en films kijken, geen specifieke games maar wil gewoon voor mijn budget een zo goed mogelijke PC bouwen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 600 euro, als ik voor een kleine som geld enorme verbeteringen kan maken dan wil ik dat best overwegen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een SSD kaart (Samsung 840 Pro) uit een oude laptop, deze kan ik hopelijk weer gebruiken. Ook heb ik randapparatuur zoals een muis, toetsenbord, boxen en een beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ja.. dat is natuurlijk de vraag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt merkvoorkeuren, heb alleen nog nooit een AMD gehad, dus twijfel of een i5-4460 niet een betere keus is?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het geluidsniveau is enigszins belangrijk, PC staat in de woonkamer.
Ga je overklokken?
Nog nooit overgeklokt dus daar wil ik het liefst even mee wachten.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | MSI H97 GUARD-PRO | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 159,90 | € 159,90 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 Pro - Studentenaanbod | € 59,99 | € 59,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | XFX TS Series 550W PSU 80+ Bronze | € 54,50 | € 54,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 588,74 | |
Dit is mijn lijstje wat ik zojuist heb bedacht. Hopelijk kunnen jullie hier wat tips op geven