Hey allen, mijn eerste post hier. Ik wil graag mijn systeempje weer een beetje updaten maar het is ook wat op budget, ik zoek dus niet naar de snelste maar een goede match. Een kleine indicatie waar ik de pc zoal voor gebruik. Ik doe hier en daar wat gamen naast het standaard gebruik en dan met name een spel waar de (nieuwe) aangeraden systeem eisen deze zijn:
Intel Core i5 2400 or AMD FX-4100 or better
NVIDIA GeForce GTX 470, ATI Radeon HD 5870 or better
4.0 GB RAM
Nu wilde ik eigenlijk wat ik al heb gebruiken voor een nieuw systeem maar er moet gewoon een nieuwe processor in en ik vermoed dat dat betekent dat er ook een nieuw moederbord in moet.
Dit is wat ik nu heb:
AMD Athlon IIX2 250
Asus M4A68LT-MLE
2 GB RAM (ter volledigheid: Kingston KVR13333D3N9/2G)
Nivdea GeForce GTX 750 Ti
RS-460-PCAR/P-A3 (voeding)
Cooler master 460W (extreme power plus)
Ik doe er verder geen gekke dingen mee. Gewoon wat gamen en interneten/office e.d.
Ik kan hem opzich wel zelf in elkaar zetten maar ik weet niet goed wat bij elkaar matcht.
Wat betreft de RAM, ik kan er gewoon een tweede naast zetten toch? Waar moet ik op letten om te zorgen dat het goed samen werkt?
Alvast erg bedankt voor al jullie hulp. Mocht er nog meer informatie nodig zijn geef ik dat natuurlijk graag (ik weet dat een budget mist maar ik ben benieuwd naar wat de budget opties zijn, ik kan eventueel ook even sparen immers). Ik weet dat het spel dat ik meestal speel niet erg zwaar is en andere spelletjes die ik doe zijn tamelijk oud dus dat is geen probleem. Tnx!
Intel Core i5 2400 or AMD FX-4100 or better
NVIDIA GeForce GTX 470, ATI Radeon HD 5870 or better
4.0 GB RAM
Nu wilde ik eigenlijk wat ik al heb gebruiken voor een nieuw systeem maar er moet gewoon een nieuwe processor in en ik vermoed dat dat betekent dat er ook een nieuw moederbord in moet.
Dit is wat ik nu heb:
AMD Athlon IIX2 250
Asus M4A68LT-MLE
2 GB RAM (ter volledigheid: Kingston KVR13333D3N9/2G)
Nivdea GeForce GTX 750 Ti
RS-460-PCAR/P-A3 (voeding)
Cooler master 460W (extreme power plus)
Ik doe er verder geen gekke dingen mee. Gewoon wat gamen en interneten/office e.d.
Ik kan hem opzich wel zelf in elkaar zetten maar ik weet niet goed wat bij elkaar matcht.
Wat betreft de RAM, ik kan er gewoon een tweede naast zetten toch? Waar moet ik op letten om te zorgen dat het goed samen werkt?
Alvast erg bedankt voor al jullie hulp. Mocht er nog meer informatie nodig zijn geef ik dat natuurlijk graag (ik weet dat een budget mist maar ik ben benieuwd naar wat de budget opties zijn, ik kan eventueel ook even sparen immers). Ik weet dat het spel dat ik meestal speel niet erg zwaar is en andere spelletjes die ik doe zijn tamelijk oud dus dat is geen probleem. Tnx!