• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 18:37

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik ben eigenlijk op zoek naar een microfoonhouder waarmee ik een bestaande microfoon op mijn fotocamera kan monteren. Je hebt genoeg oplossing waarbij je een microfoon op de hotshoe kan zetten, maar ik heb al een microfoon liggen, en wel deze:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/33/Sony-Microphone-ECM-MS907.jpg/528px-Sony-Microphone-ECM-MS907.jpg

Nu moet ik nog een nette manier vinden om de microfoon op de camera te kunnen zetten. Wie heeft een idee?

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Eerste gedachte is iets laten 3d printen.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:19

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Volgens mij is het een groot nadeel dat hij direct op de camera zit en niet los 'hangt' waardoor je dus alle klikjes en dingetjes hoort.

www.maartendeboer.net

• avanreijn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
Misschien onder op je camera monteren mbv je tripod mount schroefpunt

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
De Rode SM3 shockmount misschien?

Afbeeldingslocatie: http://www.huntsphotoandvideo.com/images/Rode/zoom/SM3.jpg

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-01 18:37

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ah, kijk, dat is idd het idee: gewoon een microfoonstandaard voor op de hotshoe.

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Pagina: 1