Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-05 14:43
Hallo Tweakers!

Ik heb iets wat ik zelf heel vervelend vind, whatsapp herhaalt namelijk notificaties. Als ik een bericht krijg op mijn telefoon en ik vind het niet interessant genoeg om whatsapp te openen (dit lees ik af vanaf mijn smartwatch hehe :) )
Het probleem is echter dat ik na een uur ongeveer opnieuw een notificatie krijg op mijn telefoon, en dus ook op mijn smartwatch. Zonder dat er een nieuw bericht is.

Ik heb hier en daar gezocht naar waar het vandaan zou kunnen komen, maar kan niks vinden. Ook google word ik niet wijzer van.

Heeft iemand een idee voor me :)?

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-05 21:33

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Geen idee. Telefoons en smartwatches hebben een eigen sectie, dus waarom je in NOS dit topic opent, is mij een raadsel. Eens zien of ik je topic naar de juiste plek kan gooien. Anders weten m'n collega's van Mobile vast wel waar het in hun straatje hoort.

NOS -> AND.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Oh excuses, heb de android sectie over het hoofd gezien! Het heeft echter niks te maken met mijn smartwatch verder, die kijkt of mijn telefoon nieuwe notificaties heeft, en die "nieuwe" notificaties die ik krijg zijn van oude berichten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:58
Ik denk dat Whatsapp dat zelf doet. Heb zowel Telegram als Whatsapp op mijn mobiel staan. Soms lees ik alleen vanuit het notificatiescherm. Doe ik dat bij Telegram, blijft de notificatie netjes in het scherm staan en gebeurt er niets. Bij Whatsapp wordt er inderdaad na zoveel tijd weer opnieuw melding gemaakt. Ik denk dat ze dat zo ingebouwd hebben in de software maar kan er zelf ook niets over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
Robkazoe schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:26:
Ik denk dat Whatsapp dat zelf doet. Heb zowel Telegram als Whatsapp op mijn mobiel staan. Soms lees ik alleen vanuit het notificatiescherm. Doe ik dat bij Telegram, blijft de notificatie netjes in het scherm staan en gebeurt er niets. Bij Whatsapp wordt er inderdaad na zoveel tijd weer opnieuw melding gemaakt. Ik denk dat ze dat zo ingebouwd hebben in de software maar kan er zelf ook niets over vinden.
Bleghhh, zal we tegelijk gegaan zijn met de beruchte blauwe vinkjes ofzo.. Hoop dat er snel een optie komt om het uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:05

MsG

Forumzwerver

Dit is al eeuwen zo. Gewoon even het bericht openen en dan krijg je het niet meer.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lan Mandragoran
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-05 10:25
Domih schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:28:
[...]

Bleghhh, zal we tegelijk gegaan zijn met de beruchte blauwe vinkjes ofzo.. Hoop dat er snel een optie komt om het uit te schakelen.
Nee hoor. Is altijd al zo geweest bij Whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:25
Is altijd al geweest bij Whatsapp en inderdaad best vervelend. Ik kwam er zelf ook pas achter sinds dat ik mijn smartwatch had, omdat Whatsapp volgens mij bij de herhaling-notificatie geen signaal geeft, (toon of trillen), maar alleen de notificatie geeft.

Als je hier een oplossing op zoekt zou ik het zoeken in een of andere advanced-notifiactie-center-manager app, ik weet niet of dat bestaat, maar als je iets vind, laat het vooral weten!

(ps, je kan ook eens kijken naar whatsapp plus, dat is een third party whatsapp client, misschien ondersteund die wel iets slimmers, als dat project nog bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 10:07
Opzich ook vrij logisch. Je leest het bericht zelf niet, maar de notificatie Die toevallig (een deel van) het bericht toont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elpino.rv
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:01
Volgens mij komt de notificatie opnieuw als je whatsapp 'killt' en dat hij zichzelf daarna weer opstart.
Heb je een task manager draaien? Laat whatsapp dan draaien!

Welke telefoon heb je exact?

[ Voor 11% gewijzigd door elpino.rv op 11-11-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-05 14:00
Ook als je de notificatie verwijdert, krijg je na verloop van tijd de notificatie opnieuw. Vind ik ook irritant. Als je de notificatie dismissed, wil je die echt niet na verloop van tijd opnieuw krijgen. Lijkt windows wel met z'n Later opnieuw opstarten en dan om de zoveel tijd weer die pop-up krijgen... Als ik zeg 'later', wil ik zelf bepalen wanneer dat later is, niet steeds die inbreuk krijgen op wat ik aan het doen ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-05 15:42

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Volgens mij is dat eerder iets van Android. Ik heb net namelijk ook met mails en een paar andere apps welke ik wegswipe. Ook daarvan komt na een bepaalde tijd de reminder terug tot het moment dat ik minstens de app een keer geopend heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:00
Lightflow gebruiken, kan je zelfs instellen dat je binnen 10 seconden niet nog een notificatie krijgt als iemand heel snel achter elkaar appjes stuurt (super handig, wordt gek van dat getril altijd haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackgoku
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-05 20:19
Ik weet dat dit een oud topic is maar ben sinds een paar maanden van de iPhone naar Android overgestapt, op zich even wennen het enigste waar ik mij erg aan stoor is het herhalen van alle notificaties.
Krijg ik bijvoorbeeld een appje van iemand maar die lees ik niet en veeg ik weg en vervolgens krijg ik weer een appje van iemand anders dan komt dat appje van eerder ook weer terug.
Hier had ik met de iPhone geen last van en het komt er nu op neer dat ik de hele dag meldingen aan het wegvegen ben of ongelezen gelezen berichten als gelezen aan het markeren ben.
Dit is zon beetje met alle app, Fb, Whatsapp, youtube en nog veel meer.

weet iemand hier een antwoord op zodat de telefoon er voor mij is en ik niet voor hem ?

ik heb trouwens een Samsung Note 9 met android 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
blackgoku schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 00:58:
weet iemand hier een antwoord op zodat de telefoon er voor mij is en ik niet voor hem ?
Maak even een nieuw topic aan, oude topics kicken is niet gewenst namelijk.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.