• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:37
Op mijn werk ben ik aan het kijken naar een scherm welke een redelijke webbrowser heeft en om kan gaan met PowerPoint presentaties.
Nu heb ik gekeken naar een LG met WebOS mogelijkheden (qua surfen moet dit redelijk werken denk ik).
Maar nu kwam ook het verzoek om er powerpoints op te laten zien: je plugt je stick in de tv en je speelt de presentatie af. Net zoals op een laptop gebeurd.

Nu zijn er veel tools om dit te bewerkstelligen, maar deze zijn gelijk heel uitgebreid en het moet makkelijk werken.
Ik kwam Xibo tegen, leek voor mij leuk om eens mee te spelen. Dit is meer om doorlopend zaken op de tv te laten zien.

Ik zat nog te denken aan een tv en dan met een Chromecast stick om daar iets mee te kunnen openen, alleen zie ik dat Xibo met hun Android client geen support heeft voor Powerpoints.

Voor nu gaat het om het kunnen internetten en het laten zien van een presentatie.

Hoe is dit nu eenvoudig op te lossen? Ik heb wel eens een Zotac mini pc aangeschaft voor achter een tv, dan krijg je en volwaardige computer.

Ik bedenk me net dat je volgens mij met Office 365 in je webmail een PowerPoint kunt openen in je browser om deze te viewen. Dat zal ik eens moeten testen.