Audioengine A5+ White

Pagina: 1
Acties:

• rjm81
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Gekocht bij: http://www.informatique.nl/289001/audioengine-a5-white.html

Problemen met het geluid na ongeveer 30/45minuten

Zie: YouTube: Audioengine A5+

Volgens http://www.informatique.nl is het een lokaal probleem

Ondanks dat ik het voor het eerst constateerde niet bij mij thuis was

Probleem blijft zig voor doen op verschillenden bronnen op verschillende locaties.
Geluid ontstaat geleidelijk in de passieve rechter speaker en ontwikkeld tot zo een niveau als in de video.

Iemand idee wat het kan zijn? en of ik recht heb op garantie? Restitutie of een nieuwe set boxen?
zijn gekocht in 30-04-2014

Met vriendelijk groet

• Bonthouse
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Klinkt alsof de voeding niet meer goed is en dus heb je gewoon recht op garantie.
Even duidelijk in de mail vermelden dat je meerdere bronnen en stroompunten hebt gebruikt en dat het probleem blijft optreden.

[ Voor 44% gewijzigd door Bonthouse op 10-11-2014 14:10 ]

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 22:25
Lijkt mij ook gewoon een defect. Doet ie zonder bron ook hetzelfde?
Het grootste probleem hier zal zijn om Informatique te overtuigen om het ding meer dan 30 seconden te testen, vrees ik.
Je zou het filmpje nog naar AudioEngine kunnen mailen, als je van hen een reply krijgt in de zin van "ja die's echt kapot" dan is Informatique wellicht wat eerder overtuigd.

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:00
Eventueel via Audioengine zelf de garantie regelen.
Ze hebben gewoon een NL site en support. Daar heb ik die van mij weg, ze ook 1x heen en weer geweest, en ze helpen zonder problemen. Zelf buiten kantoor tijden.

Panasonic 55FZ804 | Marantz Cinema 30 | nvidia shield | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 4x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

• rjm81
Solarsparc schreef op maandag 10 november 2014 @ 18:05:
Lijkt mij ook gewoon een defect. Doet ie zonder bron ook hetzelfde?
Het grootste probleem hier zal zijn om Informatique te overtuigen om het ding meer dan 30 seconden te testen, vrees ik.
Je zou het filmpje nog naar AudioEngine kunnen mailen, als je van hen een reply krijgt in de zin van "ja die's echt kapot" dan is Informatique wellicht wat eerder overtuigd.
Daar heb je helemaal gelijk in Informatique werkt niet mee en is niet bereid om de speakers langer te test dan een aantal minuten.

ik heb mail contact gehad met Audioengine.nl en die durft geen uitspraak te doen....

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:05

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gewoon bij Informatique langsgaan en het aantonen. En net zo lang wachten totdat het optreed. Zo'n actie heeft bij mij al vaker geholpen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• rjm81
The Eagle schreef op woensdag 12 november 2014 @ 19:38:
Gewoon bij Informatique langsgaan en het aantonen. En net zo lang wachten totdat het optreed. Zo'n actie heeft bij mij al vaker geholpen :)
Zoiets dacht ik al, Helaas woon ik niet om de hoek daar..

Ik sluit het nog niet uit om er heen te rijden... Belachelijk dat het zo misschien zo ver moet komen. Ik vind het toch wel een slechte service van ze!

• rjm81
Zal dit het probleem zijn?

http://youtu.be/Wt1P7bWm0-Y
Pagina: 1