Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste, graag zou ik hulp willen hebben om gewoon online op xbox360 te kunnen gamen.
Hebben Ziggo alles in 1 met cisco modem router.

Heb zelf nu Wi-Fi Router X8 AC1750 sitecom gekocht om problemen te voorkomen,

Ben niet echt slim met de instellingen wie zou mij kunnen helpen en Nat open te krijgen en van lag''s af te komen.

m.v.g.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 20:22
Je maakt jezelf er wel een beetje makkelijk vanaf zo :) We zijn geen helpdesk, maar willen je wel in de juiste richting wijzen.
Ik wil je een paar dingen meegeven:
Laat je Ziggo router in bridgemode zetten. De Ziggo helpdesk kan dat voor je doen.
Vervolgens sluit je de Sitecom aan.
Nu hoef je enkel in de Sitecom port-forwards te maken.
Als je de handleiding van de sitecom leest en de NAT uitleg op de xbox site erbij pakt moet je er volgens mij wel uit komen over wat je precies moet doen.

If it ain't broken, tweak it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste, hartelijk bedankt voor u reactie, ben er echt al 2 a 3 maanden mee bezig, ik werd op deze site aanbevolen door iemand.

Ik ga gelijk ziggo bellen om in bridgemode te laten zetten.

laat u verder weten.

m.v.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
beste de modem cisco staat nu in brigemode.
heb de sitecom gereset.
ga verder rommelen bedankt zover.

Verwijderd

Topicstarter
Beste, ik heb goede test gedaan bij bf4, ik heb open nat en kan hosten en joinen,
Maar heb echt een LAG probleem, en soms join ik een server vanuit de wacht en dan is er wel een join probleem.

Heb port forwarding gedaan maar hou problemen, heeft er iemand een oplossing.

m.v.g.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:12

Umbrah

The Incredible MapMan

Je probleem is niet dat het niet werkt, maar dat je "lag" hebt. Dit kan een hoop oorzaken hebben. Zit je op ethernet, of op wifi? Indien je op wifi zit, probeer ethernet eens. Indien dat niet mogelijk is: probeer het dichter bij je accesspoint...

Verwijderd

Topicstarter
Beste, ik zit rechtstreeks op de router met kabel, heb ziggo internet van rond de 200 mb down en 20 up.
eerst was er nat probleem dat is nu opgelost,

alleen nu nog echt lag''s
Pagina: 1