Ben al ee ntijdje terug bezig met vb maar dan de .net versie ervan, heel wat nieuwe dingen en veel dingen dat gemakkelijker zijn gemaakt maar zit met een rare qeurk.
Als ik het volgende doe, dan doet ie het niet:
De .MustUpgrade staat standaard op True en moet dan normaal de waarde upgraden van een vorige versie naar een nieuwe versie, dit doet hij maar de .Save doet ie niet
pas als ik de applicatie sluit en terug open dan is het opgeslagen. Wat wel raar is want heb Save my.settings on shutdown afgevinkt staan.
Ook als ik op de Opslaan knop druk (die op het Form) dan doet ie het niet:
Iemand dat mer er wijzer in kan maken wat ik verkeerd doen.
Als ik het volgende doe, dan doet ie het niet:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| With My.Settings If .MustUpgrade Then .Upgrade() Application.DoEvents() .MustUpgrade = False .Save() ' .Reload() geen reload gebruiken End If End With |
De .MustUpgrade staat standaard op True en moet dan normaal de waarde upgraden van een vorige versie naar een nieuwe versie, dit doet hij maar de .Save doet ie niet
Ook als ik op de Opslaan knop druk (die op het Form) dan doet ie het niet:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Private Sub btnSave_Click(sender As Object, e As EventArgs) Handles btnSave.Click With My.Settings .Pass = mtbPassword.Text .UserId = txtUserId.Text .Save() '.Reload() geen reload gebruiken End With Me.Close() End Sub |
Iemand dat mer er wijzer in kan maken wat ik verkeerd doen.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag