Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark184
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-09 23:15
Om het spits af te bijten zou ik graag in discussie willen komen met mede-tweakers die een verslaving op seksueel gebied ervaren. Het veelvuldig gebruik maken van computers en mobieltjes maakt seksele content overal en altijd lukraak te cosumeren.
Persoonlijk had ik er jaren last van en dacht dat het een ondeel was geworden van mijzelf. Het gaat zelfs zo ver ging dat het me emotioneel van binnen dof en leeg maakte en zelf emotioneel uitholde.
Toch ben ik van mening dat een leven waarin je gebukt gaat onder obsersieve seksuele handelingen een mens slaaf maakt en niet open en vrij.
Willen jullie ervaringen delen, hou het wel netjes en respectvol.
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSTH_SW03eqKvx8EAn4NjNINvp33Ce49pYTNnOQqvwGxwxU8rvY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat W&L een geschikt forum hier voor is, sterker nog, ik denk dat dit niet iets is voor een publiek forum waar Google e.d. indexeren. Verder mis ik een eigen inbreng, d.w.z. alleen zeggen dat je er last van had is geen eigen ervaring.

Al met al vind ik dit niet geschikt voor W&L en daarom hang ik hier een slotje aan. Of het in een besloten forum past, mogelijk wel, maar de besloten forums hier zijn momenteel niet toegankelijk voor de topicstarter :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.