Geld winnen bij UD, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ik heb dus een paar UD clients uitstaan, en ik lees net dat je geld kan winnen met United Devices (die van de kankerbestrijding)

http://members.ud.com/prizes/promos/index.htm

Maaaar dit is alleen voor US residents :(:(. Het zijn best veel prijzen, dus ik was toch beniewd of iemand het al voor mekaar heeft gekregen ;)...gewoon zeggen dat je US bent en als je evt wint mailtje sturen dat je in NL woont? zou dat werken? :D

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Tsss, discriminatie. Waarom zou een nederlander nou geen recht hebben op die prijzen? Beetje lomp hoor.

• Config
http://members.ud.com/prizes/promos/rules/june_sweeps_rules.htm
No purchase or download necessary to enter or win. Open only to legal residents of the United States, the United Kingdom, and Canada, (excluding residents of Puerto Rico, and Quebec) eighteen years of age and older as of June 1, 2001. Sweepstakes starts at 00:00:00 Universal Time Code-UTC (EDT plus four hours) on June 1, 2001 and ends at 23:59:59 UTC on June 30, 2001 (the "entry period").

Verwijderd

alleen daardoor zou ik al niet over stappen naar UD, erg suf alleen N-amerika en UK.

• jeroon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 20:59
Op woensdag 13 juni 2001 12:25 schreef jaap de boer het volgende:
alleen daardoor zou ik al niet over stappen naar UD, erg suf alleen N-amerika en UK.
Dus je doet mee voor het geld :?

De reden dat het alleen N-amerika en UK is, is dat er in ieder land andere wetten gelden mbt prijzengeld en belastingen. Ik weet niet of ze dat allemaal nog gaan uitzoeken, maar ik denk dat ze voorlopig nog wel even bezig zijn met de client :)

http://www.donorofniet.nl/

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

Op woensdag 13 juni 2001 12:25 schreef jaap de boer het volgende

Is het niet erg slapjes om alleen voor het geld mee te doen??? :r

• Config
Op woensdag 13 juni 2001 13:12 schreef jeroon het volgende:

[..]

De reden dat het alleen N-amerika en UK is, is dat er in ieder land andere wetten gelden mbt prijzengeld en belastingen. Ik weet niet of ze dat allemaal nog gaan uitzoeken, maar ik denk dat ze voorlopig nog wel even bezig zijn met de client :)
Nee joh ik doe absoluut niet alleen voor die prijzen mee..ik zat gewoon rond te kijken (wat ik nou eigenlijk aan het doen was ;)) en ik zag die prijzen staan ($2000 bij Dell.com geven ze weg elke maand bijvoorbeeld :7), dus als er een linkje is (ik wil meedoen) dan klik je wel he ;)

Verwijderd

Op woensdag 13 juni 2001 13:12 schreef jeroon het volgende:

[..]

Het officiele statement luidde : "Zodra er genoeg animo van een land voor THINK is zullen we de mogelijkheden gaan onderzoeken voor prijzen aldaar" (maar dan in het Engels ;) ). Staat minstens 85 keer her en der een vraag over op het UD-forum, hetgeen bij mij de vraag doet rijzen : Hoelang blijven newbies newbies ? Mensen die wat willen weten van THINK zoeken niet (UD website), lezen de posts niet (UD-forum) maar pleuren direct een nieuw topic online.
edit:
niet als flame naar config bedoeld maar algemeen gesproken over dat kl#teforum

• Johannes Verelst
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2022
Hmm, met de DPC in de top-12 denk ik wel dat er in nederland behoorlijk animo is voor THINK. Misschien wordt het toch eens tijd dat ze die mogelijkheden onderzoeken hier.

Een andere mogelijkheid is natuurlijk om gewoon onder de naam van een vage kennis die in amerika woont te rekenen.

There are no stupid questions, but there are a lot of inquisitive idiots.

Verwijderd

Ik denk eerder dat de tamelijk vage term "genoeg animo" inhoudt dat UD er geen tijd insteekt tenzij er verloren uurtjes te vinden zijn. IMHO zal het dus nog wel even duren voor we hier dollars gaan cashen.
Pagina: 1