Nummer 27 op de wereldranglijst stroopwafels eten.
Verwijderd
Aangezien wij geen flauw idee hebben wat zijn achtergrond is, is het misschien een idee om dat even te vertellen.
Anders is dit een beetje een kansloos topic natuurlijk.
Minimale ervaring in programmeren, geen ervaring in PHP. Wel z'n leven lang in IT gewerkt, ervaring met SQL.Verwijderd schreef op zondag 09 november 2014 @ 21:53:
Aangezien wij geen flauw idee hebben wat zijn achtergrond is, is het misschien een idee om dat even te vertellen.
Gewoon een soort standaard "PHP voor beginners" cursus zat ik aan te denken.
Laat hem even op codecademy kijken, kan ie het cursus budget in z'n eigen zak steken 
http://www.codecademy.com/en/tracks/php
http://www.codecademy.com/en/tracks/php
Helaas, cursusgeld in eigen geld steken zit er niet echt in.
Ben wel bekend met Codecademy, dus ik ga dat aan hem aanraden indien ik niks kan vinden wat er enigszins goed uitziet.
Qua zelfstudie vind ik de instructie video's van Total Training de bom! Met oefenmateriaal stap voor stap erdoorheen. Je hebt diverse richtingen. Kijk maar eens op http://totaltraining.com/ Succes voor je pa!
Ik kan codecademy ook echt aanraden. De opbouw per hoofdstuk is steeds hetzelfde. Eerst krijg je wat code te zien die je uiteindelijk gaat schrijven. Je hoeft nog niks te doen, alleen even kijken en mogelijk al een idee in je hoofd vormen over hoe het werkt. Daarna wordt je aan het handje genomen en moet je zelf wat simpels gaan typen. Hoe verder je komt hoe minder je aan de hand genomen wordt. Dit totdat je het helemaal zelf moet doen.
Snap je het even niet meer dan is er altijd de hint knop waarin de uitleg staat.
Ik zou sowieso eerst codecademy starten, en dan later misschien nog een cursus doen. Dan heeft je pa in ieder geval al de voorkennis van codecademy.
Snap je het even niet meer dan is er altijd de hint knop waarin de uitleg staat.
Ik zou sowieso eerst codecademy starten, en dan later misschien nog een cursus doen. Dan heeft je pa in ieder geval al de voorkennis van codecademy.
Misschien is het eerder handig om af te vragen: Waarom PHP? Waarom geen Ruby of Microsoft Webmatrix (goede tooling!).
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Laat hem sowieso deze site doorlezen: http://www.phptherightway.com/
Ik zou ook gaan voor een combinatie van Codeschool en bijvoorbeeld Codementor voor expert ondersteuning. Maar ik weet niet hoe flexibel ze zijn.
InderdaadSebazzz schreef op maandag 10 november 2014 @ 16:22:
Misschien is het eerder handig om af te vragen: Waarom PHP? Waarom geen Ruby of Microsoft Webmatrix (goede tooling!).
Omdat er niks mis is met programmeren in PHP. En omdat discussie daarover hier nogal ongepast is, dus laten we dat vooral niet gaan doen.NNF schreef op donderdag 13 november 2014 @ 10:04:
[...]
InderdaadAls je toch een taal moet leren, waarom dan niet meteen een fatsoenlijke?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Heb een lead weten te vinden naar een interessante cursus van Computrain, 3-daagse intensieve PHP-cursus, ervaring met programmeren geen vereiste. Lijkt me prima. 
Op z'n minst heeft hij dan ook een mooie basis om vervolgens zelf mee verder te gaan.
Op z'n minst heeft hij dan ook een mooie basis om vervolgens zelf mee verder te gaan.
Lynda.com heeft erg interessant courses. Echter zijn deze wel Engels en niet altijd even makkelijk.
Jongens, een cursus aanraden is tot daaraan toe, maar wat ik mis, is rekening houden met de favoriete leermethodiek van deze man. Niet iedereen leert het prettigst met online tutorials. De een leert beter met zelf doen en een boek ernaast, de ander leert beter met een goeie mentor erbij, en een derde leert het beste in een cursus weg van de werkomgeving. Dan heb je nog conferenties met workshops, videotutorials, online workshops, en vast nog veel meer.
Misschien moeten we eerst weten op welke manier deze man het beste/fijnste nieuwe dingen bijleert. Dan pas specifieke dingen gaan aanraden.
Misschien moeten we eerst weten op welke manier deze man het beste/fijnste nieuwe dingen bijleert. Dan pas specifieke dingen gaan aanraden.
日本!🎌
Pagina: 1