Ik zoek een?
ik wil mijn pc verder upgraden, de GPU wil ik wel veranderen, maar dit wil ik pas doen wanneer de 970-980 met wat maar Vram uitkomen. ik wil sowieso nieuwe opslag hebben omdat ik nu 1 ssd en 2 hdd's gebruik maar 1 hdd daarvan is een oude van mijn vorige build. deze moet sowieso worden geupgrade. zal ik hier een ssd voor gebruiken of een andere hdd? ook moet ik case fans hebben omdat ik nu standaard casefans heb en hier liever betere voor heb. geluid is geen probleem, kwaliteit een must.
Wat is je budget?
sky is the limit maar ik zou niet willen uitgeven voor tierlantijntjes oid. dus een fan met leds of mobo met 4 slots voor gpu's
Heb je bepaalde voorkeuren?
merk maakt me niet zo zeer uit, voor de cpu wel intel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
het is mijn gamepc en wordt ook gebruikt voor school en andere taken.
einde van het jaar komt eraan, verjaardag ook weer.. wil mezelf trakteren op een leuke upgrade! post je ideeën en meningen!
ik wil mijn pc verder upgraden, de GPU wil ik wel veranderen, maar dit wil ik pas doen wanneer de 970-980 met wat maar Vram uitkomen. ik wil sowieso nieuwe opslag hebben omdat ik nu 1 ssd en 2 hdd's gebruik maar 1 hdd daarvan is een oude van mijn vorige build. deze moet sowieso worden geupgrade. zal ik hier een ssd voor gebruiken of een andere hdd? ook moet ik case fans hebben omdat ik nu standaard casefans heb en hier liever betere voor heb. geluid is geen probleem, kwaliteit een must.
Wat is je budget?
sky is the limit maar ik zou niet willen uitgeven voor tierlantijntjes oid. dus een fan met leds of mobo met 4 slots voor gpu's
Heb je bepaalde voorkeuren?
merk maakt me niet zo zeer uit, voor de cpu wel intel.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | MSI B85-G41 PC Mate | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 239,- | € 239,- |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master Silencio 550 (zonder voeding) | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Seasonic M12II 520W | € 71,70 | € 71,70 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 819,- | |
het is mijn gamepc en wordt ook gebruikt voor school en andere taken.
einde van het jaar komt eraan, verjaardag ook weer.. wil mezelf trakteren op een leuke upgrade! post je ideeën en meningen!