Beste tweakers!
Ik wil weer eens een mooie game pc in elkaar gaan zetten voor het spelen van games uiterraard maar ook voor 3D ontwerpen. Hiervoor draai ik programma's zoals Solid Works, Inventor en Autocad. Games wil ik graag op hoge resolutie spelen. In de toekomst wil ik misschien nog een extra videokaart dus daarom ook onderstaande voeding gekozen. Koelers zijn nog niet belangrijk want er komt over een tijdje waterkoeling in.
Wat mag het systeem gaan kosten voor nu?
Maximum 800 a 900 euro excl software, dus alleen hardware
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videoaart die in onderstaande lijst staat heb ik al. Ook een externe dvd drive en een 1TB harde schijf heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar kwaliteits merken/spullen zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope
Ga je overklokken?
Jazeker, systeem moet overclockbaar zijn
Is dit een mooi systeem of is het slim om sommige componenten te vervangen voor alternatieven?
Groeten,
Roel
Ik wil weer eens een mooie game pc in elkaar gaan zetten voor het spelen van games uiterraard maar ook voor 3D ontwerpen. Hiervoor draai ik programma's zoals Solid Works, Inventor en Autocad. Games wil ik graag op hoge resolutie spelen. In de toekomst wil ik misschien nog een extra videokaart dus daarom ook onderstaande voeding gekozen. Koelers zijn nog niet belangrijk want er komt over een tijdje waterkoeling in.
Wat mag het systeem gaan kosten voor nu?
Maximum 800 a 900 euro excl software, dus alleen hardware
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De videoaart die in onderstaande lijst staat heb ik al. Ook een externe dvd drive en een 1TB harde schijf heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 217,80 | € 217,80 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 129,88 | € 129,88 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Seasonic M12II Evo 850W | € 101,64 | € 101,64 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 109,95 | € 109,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 729,22 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zolang het maar kwaliteits merken/spullen zijn
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope
Ga je overklokken?
Jazeker, systeem moet overclockbaar zijn
Is dit een mooi systeem of is het slim om sommige componenten te vervangen voor alternatieven?
Groeten,
Roel