welke interne harde schijf ?

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views

• Ben1987
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-07-2025
Goedendag,

kunnen jullie mij vertellen welke interne harde schijven op dit moment qua prijs/kwaliteit/gb's de betere zijn die ik zou kunnen kopen ? Zoek iets van rond de 2 TB. Als moederbord heb ik een MS 7388. Hier zitten momenteel 2 sata hd schijven en 1 normale hd schijf op aangesloten. Ik volg al een paar jaar de ontwikkelingen niet meer en weet dus niet meer precies op watvoor aansluitingen enzo ik moet letten, vandaar dat ik het hier vraag.

gr
Ben

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak er eens wat reviews bij. Er zijn meer dan zat 2TB disks te vinden, kijk maar in de pricewatch: http://tweakers.net/categ...5IVsnIAAyUdJRyEyuQ-LW1tQA

Voor normaal gebruik kun je alle enterprise grade disks natuurlijk al aan de kant schuiven, dat biedt namelijk niet echt veel voordeel bij normaal thuisgebruik.

Verwijderd

Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!)

Je hebt daarnaast al diverse malen opgevallen als 'helpdesk' gebruiker; iemand die geen eigen inzet toont bij het vragen van advies. Dit topic van je getuigt eveneens van een gebrek aan eigen inzet. Je had prima zelf wat vooronderzoek kunnen doen. Om deze redenen kun je verwachten dat gebruikers minder geneigd zijn je te helpen.

Vanwege het gebrek aan eigen inzet en het feit dat je in het verkeerde forum hebt gepost, sluit ik nu je topic.

Dit topic is gesloten.