Inloggen op Minecraft server?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers ,

Mijn zoontje wil dolgraag online minecraft spelen. Nu hebben we netjes een legale versie gekocht maar met de server wil het nog niet echt lukken. Ik kan wel servers toevoegen maar telkens als ik dan inlog word er gevraagd om "Register password". Hoe kom ik aan zo'n password? Want bij de servergegevens staan namelijk geen password bij?

ps Hopelijk heb ik dit topic hier op de juiste plek geplaatst.

mvg ,

Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Elke server heeft zijn 'eigen' registratie, kom je dus nieuw op een server moet je voor die server apart een wachtwoord instellen (die volledig los staan van je minecraft account).

In een server doe je: /register <pass> <herhalingpass>

wanneer je dan weer gaat spelen op die server doe je: /login <pass>

Begreep dat er ook een 'addon' voor zou zijn, maar let daar heel goed mee op, dat zijn vaak niet erg betrouwbare stukjes software.

Eventueel voor filmpje met uitleg:
YouTube: Minecraft: Server Updates! - Episode 2 - How to Register/Login

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 09-11-2014 15:13 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op zondag 09 november 2014 @ 15:11:
Elke server heeft zijn 'eigen' registratie, kom je dus nieuw op een server moet je voor die server apart een wachtwoord instellen (die volledig los staan van je minecraft account).

In een server doe je: /register <pass> <herhalingpass>

wanneer je dan weer gaat spelen op die server doe je: /login <pass>

Begreep dat er ook een 'addon' voor zou zijn, maar let daar heel goed mee op, dat zijn vaak niet erg betrouwbare stukjes software.

Eventueel voor filmpje met uitleg:
YouTube: Minecraft: Server Updates! - Episode 2 - How to Register/Login
Je bent een held , het is gelukt en mijn zoon is helemaal happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Wel een kleine tip, de meeste mensen, die servers hebben aanstaan voor minecraft, hebben wel vaak om de zoveel maanden een reset.
Dan raak je wel alles wat gebouwd is kwijt.
Das op zich geen probleem, maar is wel even handig, dat je van te voren weet, dat zoiets kan gebeuren.