Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op hoofdmonitor zien wat op externe monitoren gebeurd?

Pagina: 1
Acties:

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 19:00
Ik ben opzoek naar een (simpel) programma waarmee ik op de hoofdmonitor van mijn laptop kan zien wat er gebeurd/zichtbaar is op de externe monitoren (2 stuks) die erop aangesloten zijn. Dit omdat de externe monitoren in een andere ruimte staan, en ik moet zien of alles verloopt zoals hoort, terwijl "publiek" de schermen ziet.

Ik heb al een tijdje zitten Googlen, maar ik krijg meer geen hits die me verder helpen (zoeken naar "presentation software", "multi-monitor viewing from main screen" etc). Het enige dat ik heb gevonden is Monitors Anywhere (eigenlijk iets te veelzijdig), maar die website bestaat niet meer, dus dat valt niet meer te kopen. En nadat ik de Trial version had geïnstalleerd via zo'n download site (filehippo of cnet ofzo) kreeg ik niet lang daarna issues met mijn lokale profiel dat telkens niet meer geladen kon worden, dus zekere voor het onzekere wil ik hier hoe dan ook niet mee aan de slag in deze live omgeving met bezoekers.

Hopelijk is er hier iemand die me in de juiste richting kan sturen of dergelijke software al eens heeft gebruikt :)

Verwijderd

http://networklookout.com/

Gebruiken we in de ict lokalen/lessen.

• menne
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-11 19:00
Thanks, ik ga meteen even kijken! Het zijn welliswaar geen remote computers, maar beeldschermen aan de local computer, maar zal in de Trials eens kijken of dat ook mogelijk is.

Ik heb 10 minuten geleden ook nog een andere mogelijkheid gevonden (die wilde ik net posten hier), namelijk UltraMon met de plugin MirrorMon (maar dan kun je wel elke keer maar één monitor tegelijk zien).

[ Voor 23% gewijzigd door menne op 09-11-2014 17:25 ]

• Justin013
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-11 20:40
Zet een splitter in de kabel naar beide monitoren en sluit daar de 'monitor-monitoren' op aan?