"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Verwijderd
Die arcor gebruikt dus water om de lucht te koelen. Geeft het ook wel eens als aanbieding bij gamma/karwei. De lucht wordt inderdaad vochtiger. Met luchtkoeling is het water het koudste deel en de lucht daarna. Als je geen peltier-elementen gaat gebruiken, zal er geen condens op de hsf/mobo komen.
bij www.virtualhideout.net.
moet je ff naar de reviews gaan, staat 't volgens mij bij.
Zelf heb ik gewoon met een decoupeerzaag en metaalzaagjes in m'n kast gezaagd, en ik denk dat 't ook in 't plastic moet lukken voorin je kast. Als je een dremel hebt en anders kan lenen, schijnt dat ook heel goed te werken.
Suc6, Merijn
moet je ff naar de reviews gaan, staat 't volgens mij bij.
Zelf heb ik gewoon met een decoupeerzaag en metaalzaagjes in m'n kast gezaagd, en ik denk dat 't ook in 't plastic moet lukken voorin je kast. Als je een dremel hebt en anders kan lenen, schijnt dat ook heel goed te werken.
Suc6, Merijn
He, dit ding heb ik hier op mijn kamer staan. Is best een grappig ding, maar je moet best snel water bijvullen. Verder zit er een behoorlijk sterke ventilator in. Er zit ook een groot resevoir in, die je in de vriezer kan leggen en dan wordt de lucht die er uit komt zeker wel koud. Maar voor PC koeling werkt het best lekker. Ik kreeg mijn proc er 7 a 10 graden koeler mee
.
"Kreeg", dus je gebruikt hem niet meer als PC koeler? Stond hij in de buurt van je kast of in je kast of direct gekoppeld aan je kast? Dit omdat je aangeeft dat je best gauw water moest toevoegen en dat moet toch ergens blijven, geen last van condens of roestende schroefjes?Op woensdag 13 juni 2001 14:28 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Maar voor PC koeling werkt het best lekker. Ik kreeg mijn proc er 7 a 10 graden koeler mee.
Zelf zou ik geinteresseerd zijn in direct aan de kast gekoppeld, als lucht van 7 graden naar binnen wordt geblazen wordt hoop ik mijn CPU temp stressed toch wel iets meer dan 7 á 10 graden omlaag te krijgen.
Lemme know, klinkt er interessant!
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Ik had gewoon de zijkant van mijn kast eraf gehaald en hem ernaast gezet.. Met die sleufjes kan je hem een beetje richten naar de proc ofzo. Ik gebruik hem nu idd niet meer als koeling voor mijn PC, want het maakte teveel herrie vond ik zelf. Maar als gewone tafelventilator zonder water kan hij ook HEEL relaxed werken hoor. Verder heb ik GEEN last gehad van condens.
Pagina: 1