Is de HP Pavilion 15-p035nd de juiste keus?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgvdZ
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil de laptop gebruiken voor studie en wat gamen, studie zal voornamelijk tekstbewerking en dergelijken zijn en daarnaast ook matlab. Wat betreft het gamen zal het voornamelijk gaan om Elder Scrolls V: Skyrim. (Ik ben niet iemand die alles met de hoogste instellingen hoeft te spelen).

Wat is je budget?
Budget is ongeveer 650 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal hem niet dagelijks mee slepen en voornamelijk als een soort desktop gebruiken.

Ik heb zelf uiteraard al wat rond gekeken op het internet en zat te denken aan een:

HP Pavilion 15-p035nd:
pricewatch: HP Pavilion 15-p035nd

Denken jullie dat dit een goede keus is of hebben jullie een goed alternatief dan hoor ik het graag.
Ook ben ik benieuwd naar jullie ervaringen met HP laptops in het algemeen en met de service van HP.

Alvast bedankt.

Groeten,
Rgvdz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr StrangeLove
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-11-2023
Ja, voor jouw eisen is dit een prima laptop. Met de GeForce GT840m kun je Skyrim zeker op medium spelen. Wellicht zelfs op hoog. Het enige minpuntje is het scherm. Niet het beste scherm, maar aangezien jij aangeeft geen grafische programma's (adobe photoshop etc) te gebruiken is de ze hp zeker geschikt voor jou. Voor deze prijs krijg je niets beters.

Ik heb geen ervaringen met HP, maar wat ik erover gehoord heb is het een prima merk en idem dito voor de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RgvdZ
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 20-08-2024
Bedankt voor je reactie, ik ga hem bestellen.