koper tevreden met producten bij halen maar nu niet meer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvHo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2023
Koper heeft bij mij vanochtend 2 gigabyte gtx 770 4gb videokaarten, hij heeft ze toen met open kast aan het werk gezien, eerst met bf4 en daarna benchmark van shadow of mordor. Hij heeft de producten toen goed gekeurd en meegenomen. Later belde hij mij dat de kaarten geluid maakten volgens de koper coil whine. De kaarten hebben anderhalf jaar bij gedraaid zonder problemen of rare geluiden.

De koper wilde graag de kaarten terugsturen naar de fabrikant en hij had ook mijn factuur van de kaarten meegekregen, dus dit zou geen probleem moeten zijn. Later belde hij mij weer of ik een rma wilde aanvragen en dan zou hij de kaarten opsturen, dit wilde ik doen maar omdat ik niet meer kon inloggen bij de webwinkel zou ik maandag de webwinkel bellen om het zou op te lossen. Weer later krijg ik een sms dat hij morgen terug komt om de kaarten terug te brengen en zijn geld terug te krijgen.

Ik vind het raar dat de kaarten het bij mij goed doen en hij akkoord gaat met de koop en dan later bij hem thuis ze het niet meer goed doen.

Heeft iemand advies om hier mee om te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik zie de laatste tijd steeds vaker die term 'coil whine' langskomen, geen idee wat het eigenlijk is, maar is dat niet gewoon slechte aarding/aansluiting?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05:04

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Jij hebt aan jouw verplichtingen voldaan, niks meer doen dus :)

Evt coil whine, als dat er al is, kan ook komen door zijn voeding. Of er is geen probleem, of hij heeft iets stukgemaakt, of er is een andere reden dat hij er toch weer van af wil. Gewoon zeggen dat het klaar is.

[ Voor 63% gewijzigd door sebastius op 08-11-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvHo
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-01-2023
bedankt voor jullie advies op deze late avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:20
SinergyX schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 22:54:
Ik zie de laatste tijd steeds vaker die term 'coil whine' langskomen, geen idee wat het eigenlijk is, maar is dat niet gewoon slechte aarding/aansluiting?
Zie Wikipedia "Coil Whine". Is geen slechte aarding, het is een mechanisch iets, soms oplosbaar met een gerichte klodder lijm op een spoel.