Ik heb sinds een half jaar een woning, welke beneden een beperkte hoeveelheid aan radiatoren heeft (als in 1, op de hele beneden verdieping) en 4 op de eerste verdieping (geen op zolder, op zich niet erg). Op zich is dat nog niet het ergste, maar de beneden radiator zit achter een koof, mooi weggewerkt en werkt ook prima zodra deze aan staat, maar de draaiknop is niet eenvoudig te bereiken (beetje dom van de vorige bewoner). Nu is dat niet erg, want, domotica
. Echter heb ik er totaal geen kennis van en zelfs na het lezen is het allemaal nog flink verwarrend. Na een beetje zoeken (want veel lijk ik toch niet nodig te hebben voor 1 a 2 aansluitingen) leek mij de eQ-3 MAX! Draadloze radiatorthermostaat een prima oplossing. Nu vroeg ik mij af (na wat zoeken op het forum bleef het verrassend stil) of iemand met dit systeem ervaring heeft?
Wat ik eigenlijk zoek is 2 draadloze radiatorthermostaat systemen, welke bij voorkeur met een app of een wantthermostaat aangestuurd kunnen worden. Ze hoeven niet van buiten de woning aangestuurd te worden, daar heb ik geen behoefte aan. Is een eQ3 wandthermostaat en 2 radiatorthermostaten genoeg of is er nog meer nodig? Op dit moment is er stadsverwarming systeem en hebben alle 5 de radiatoren gewoon een ouderwetse draaiknop. Heb ik dan naast deze 3 producten nog iets nodig? Hoe gaat de wandthermostaat bijv contact maken met het stadsverwarming systeem (en is dat nodig?)? Alvast gedankt voor de hulp!
Wat ik eigenlijk zoek is 2 draadloze radiatorthermostaat systemen, welke bij voorkeur met een app of een wantthermostaat aangestuurd kunnen worden. Ze hoeven niet van buiten de woning aangestuurd te worden, daar heb ik geen behoefte aan. Is een eQ3 wandthermostaat en 2 radiatorthermostaten genoeg of is er nog meer nodig? Op dit moment is er stadsverwarming systeem en hebben alle 5 de radiatoren gewoon een ouderwetse draaiknop. Heb ik dan naast deze 3 producten nog iets nodig? Hoe gaat de wandthermostaat bijv contact maken met het stadsverwarming systeem (en is dat nodig?)? Alvast gedankt voor de hulp!