I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Deze ajax requests zijn nog synchroon. Op dit moment wordt het hele reactie systeem herschreven en ik ga er van uit dat deze dan ook gelijk worden omgezet naar asynchrone requests. Ik gok dus dat binnenkort verholpen is

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Helaas nog niet verholpen ondanks het herschrijven van het hele reactie systeem
[ Voor 3% gewijzigd door _David_ op 06-01-2015 16:34 ]
Is helaas niet meegekomen met de refactoring, staat wel nog steeds op de planning
Even bumpen, ik heb de afgelopen week een ruk verbinding gehad, Tweakers laad nog best goed.
Behalve iets wat met modereren te maken had, zodra ik ook maar de scorekaart uit wou klappen liep heel Chrome for Android vast.
Behalve iets wat met modereren te maken had, zodra ik ook maar de scorekaart uit wou klappen liep heel Chrome for Android vast.
Dat heeft dezelfde oorzaak; die requests zijn nog synchroon..._David_ schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:36:
Even bumpen, ik heb de afgelopen week een ruk verbinding gehad, Tweakers laad nog best goed.
Intentionally left blank
Dat was ook mijn puntcrisp schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:52:
[...]
Dat heeft dezelfde oorzaak; die requests zijn nog synchroon...
Hopelijk komt dit probleem nog een keer op de agenda
Pagina: 1