Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
Ik ben opzoek naar een headset van ongv €150,-

Ik heb al gezocht maar ik heb een paar eisen.

- Draadloos
- moet werken op de xbox 360/One op mijn pc en mobiel zodat ik muziek kan luisteren
- demontabele microfoon
- stereo is op zich al voldoende

Ik kan niet iets vinden wat ook echt werk op alle platformen.
Heeft iemand advies?

PSN:AssFire_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Is draadloos per se een must? Persoonlijk geef ik namelijk de voorkeur aan een headset met bekabeling, aangezien bekabelde headsets toch vaak behoorlijk wat goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
headsets met kabels zijn naar mijn idee veel beter voor de prijs, ik gebruik een turtle beach PX22, echt een super fijne headset!

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RainNl
Draadloos is iets wat ik graag wil.Ik game nu net een turtlebeach x12 bedraad.En het irriteert mij dat ik niet makkelijk kan switchen tussen mijn console en mijn pc.Dan moet ik alle bedrading weer los halen.En als het dan toch draadloos kan dan zou het een mooie optie zijn als ik deze op mijn mobiel kan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Heeft een draadloze headset ook niet een apparaatje nodig aan de zijde van de pc/console, waarmee de headset communiceert met de pc/console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Ik heb zelf nog nooit een headset gezien waarbij je de mic een optie is. Misschien zijn ze er maar ik weet niet van het bestaan af. Eventueel een losse mic een optie?

Indien dat een optie is zou ik een op pricewatch kijken naar BT headsets aangezien deze draadloos met je mobiel moet kunnen werken.

Edit: Check wel even of de headset uberhaupt met telefoons werkt...

[ Voor 11% gewijzigd door Quadradial op 10-11-2014 14:20 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12:49

Madstorm

Derping all the way!

Ik heb een momenteel de Astro A40 (met kabel), met de Astro's kun je de microfoon uit de headset halen. De Astro A50 is een wireless headset die wel werkt op de computer en volgens mij ook op Xone, maar denk niet op je mobiel. Ook zijn de kosten iets meer dan wat je er aan uit wilt geven.

Ik denk zelf dat je iets te 'strenge' eisen hebt, draadloze headset die ook werkt op je telefoon heb ik nog niet gezien. Maar zoals boven mij staat aangegeven, die zullen er vast wel zijn. Maar dan is de vraag nog of ze werken op PC en Xdoos, en er moet nog een microfoon bij zitten die er af moet kunnen.

I'm an Ironman!

• RainNl
Als ik turtlebeach headsets bekijk dan heb je bij veel modellen dat je microfoon demontable is.Ik had alleen verwacht dat er tegenwoordig wel een manier is om meerdere apparaten te conecten.

[ Voor 9% gewijzigd door RainNl op 13-11-2014 17:53 ]

Pagina: 1