Beste airflow in de Node804.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-10 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb een paar maand geleden een nieuw systeem in elkaar geknutseld, maar deze heeft naar mijn idee wat problemen met de hitte.

Ik heb een Corsair H80i met een dubbele fan aangesloten op mijn i5 4670K. En een Corsair H75 met dubbele fan op mijn R9290X door middel van een Kraken G10.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xLwiaMe.jpg

Zoals je kan zien blaas ik koud lucht door de radiators om die af te koelen, maar waarschijnlijk blaas ik daardoor warm lucht de kast in. Die warme lucht kan ik eigenlijk alleen afvoeren door een fan die het naar de voorkant van de kast pushed.

Het is een kleine kast dus niet veel opties, zouden jullie een andere setup aanraden? Ik draai alles met de standaard fans en geen overclocks.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik zou alle fans omdraaien, dus aan de voorkant koude lucht erin en via de radiators de lucht eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:25

D4NG3R

kiwi

:)

Alle fans omdraaien en een extra intake fan plaatsen voor- of onderin om een zo veel mogelijk neutrale luchtstroom te krijgen die iets naar een positieve druk in je kast neigt om stofopbouw te minimaliseren.

Warme lucht stijgt van nature, hier wil je dan ook zoveel mogelijk gebruik van maken. Ja de temperatuur van je CPU/GPU stijgen dan misschien met 2 a 3 graden maar de algemene temperatuur in je systeem blijft een heel stuk lager.

[ Voor 42% gewijzigd door D4NG3R op 08-11-2014 17:41 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:48

br00ky

Moderator Harde Waren
Move cooling.