Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil op mijn nieuwe systeem gaan gamen en gebruik maken van programma's zoals Cinema 4D, Photoshop, Illustrator, Indesign en After Effects. Het renderen van projecten kan soms wel een dag duren en belangrijk dat computer daar geen probleem mee heeft.
Qua games hoeft het niet de nieuwste games te draaien speel nu voornamelijk Dota 2 en Counterstrike global offensive. Natuurlijk wil ik wel hoge FPS hierbij bereiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 600-700 euro uitgeven exclusief monitor en windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, wacom intuos pro medium
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zag de best buy guide van september, qua bedrag perfect alleen vroeg ik me af op deze nog wel up to date was. Of ik beter dan onderdelen kan vervangen voor goedkopere of dat er ondertussen alweer betere zijn uitgekomen.
Ik ben ook nog opzoek naar een monitor rond de 100 euro, en ik vind 21 inch groot genoeg.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
* Tips voor waar ik windows goedkoop kan aanschaffen als student.
* Een beter systeem voor de zelfde prijs
Ik wil op mijn nieuwe systeem gaan gamen en gebruik maken van programma's zoals Cinema 4D, Photoshop, Illustrator, Indesign en After Effects. Het renderen van projecten kan soms wel een dag duren en belangrijk dat computer daar geen probleem mee heeft.
Qua games hoeft het niet de nieuwste games te draaien speel nu voornamelijk Dota 2 en Counterstrike global offensive. Natuurlijk wil ik wel hoge FPS hierbij bereiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 600-700 euro uitgeven exclusief monitor en windows
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, wacom intuos pro medium
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zag de best buy guide van september, qua bedrag perfect alleen vroeg ik me af op deze nog wel up to date was. Of ik beter dan onderdelen kan vervangen voor goedkopere of dat er ondertussen alweer betere zijn uitgekomen.
Ik ben ook nog opzoek naar een monitor rond de 100 euro, en ik vind 21 inch groot genoeg.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | MSI H97M-E35 | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 280 royalKing | € 180,50 | € 180,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,- | € 12,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 708,40 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
* Tips voor waar ik windows goedkoop kan aanschaffen als student.
* Een beter systeem voor de zelfde prijs