Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

2D/3D Designer laptop (€1600 - 2200)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Professional Interaction/Graphic Designer

Use:
Photo/Video Editing, Digital Painting, 3D Modeling/Sculpting, Rendering and a little bit Gaming.

Programs:
Photoshop CC, After Effects CC, Cinema 4D R16, V-Ray, ZBrush R6, Mari 2.6

Budget:
€1600 - 2200

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, dagelijks. Gewicht is geen probleem, een accu die minimaal twee uur kan mee gaan is prima.
Daarnaast zou het ook fijn zijn als deze accu vervangbaar is wegens de korte levensduur bij high-end use.

Specifications:
CPU - Intel® Core™ i7-49XX+
RAM - 32GB Kingston HyperX / Corsair Vengeance 1600MHZ RAM
Primary HD - mSATA SSD - 80GB+
Secondary HD - 750GB+ HDD 7200RPM
GPU - NVIDIA GTX 7XX+ of NVIDIA QUADRO K3XXX+
Display - 1920 x 1080 17"+ Matte Display, Color Calibrated

Voorkeur:
Alienware 18 heeft een matte display en een 18 inch beeldscherm wat erg fijn is bij het vormgever. De hardware opties zijn geweldig en makkelijk vervangbaar.Tweedehands is prima.

Ik hoor graag jullie advies en alvast bedankt!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Misschien voor een BTO kijken? Ben niet heel bekend met hun laptops maar ik weet vrij zeker dat je er één kan vinden/samenstellen met de gewenste specs.

E: Misschien is dit bijvoorbeeld wat voor je;

http://www.bto.eu/bto-x-book-17cl56-quadro.html

[ Voor 24% gewijzigd door Thomas op 08-11-2014 15:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reply! Een mogelijke optie, maar ik ben er nog niet helemaal van overtuigd.

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik zou zelf eerst naar een Lenovo W machine kijken, ik ben daar altijd meer gecharmeerd van dan de Hp en dell workstation laptops.

Maar een stevige gamelaptop zal ook wel werken, op zich heb je niet perse een pro gpu nodig.

Boxx heeft ook leuke, zelfs een mobiele 12 core xeon "laptop" maar dat is eigenlijk niet leuk meer zo dik issie.. :p

http://www.boxxtech.com/products/mobile-workstations

specs

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lenovo W series biedt inderdaad ook aardig wat je zoekt, en zijn geloof ik behoorlijk solide dingen, alleen er kan max een Quadro K2100M in... Een BTO met jouw wensen valt weer net buiten je budget. Toevallig heeft mijn oom zo'n BTO workstation laptop staan, die zijn qua bouwkwaliteit ook niet mis.

Weet niet of 2e hands een goed idee is met een laptop als dit om eerlijk te zijn.

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-11 13:19
nah... BTO staat nou niet bepaald bekend om z'n goede kwaliteit en de paar BTO's die ik tegen gekomen ben bevestigen dat beeld alleen maar.
Pagina: 1