Call of duty blijft crashen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magusviper
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-04 20:34
Hallo,

Ik heb laatste een msi r9 280x 3g gekocht, die mijn oude gtx 650 ti vervangde. Al mijn games werken over het algemeen goed, behalve call of duty. Wanneer ik op black ops 2 zombies een match probeer te starten crasht hij en zegt: "unhandled exception caught". Als ik op advanced warfare ga heb ik ook wat framerate problemen. Dit kan zijn omdat het een gloednieuwe game is, maar andere mensen met de zelfde videokaart hebben geen problemen. Soms crasht mijn pc ook als ik advanced warfare speel. Voor de rest zie ik af en toe wel wat artifacts op black ops 2 zombies.

Deze problemen googlen hielpen niet echt. Nergens waar ik een antwoord vond of mensen met het zelfde probleem. Andere games zoals battlefield 4, insurgency, assassins creed enz. werken gewoon goed. Ik heb ook gewoon de laatste drivers van mijn vidkaart (14.9) en heb alle drivers van nvidia verwijdert. Ook heb ik de laatste versie van directx.

Wat kan ik hier aan doen? Het begint een beetje vervelend te worden. Het is ook sinds dat ik mijn nieuwe r9 280x gekocht had, 3 weken geleden.

Volledige systeem:
i5-2500k (Niet overclockt)
msi r9 280x gaming 3g
8gb ram
crucial m4 128gb ssd
500 gb western digital hdd
cooler master gx 650w
gigabyte h77-d3h

Bij hulp, dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Probeer de laatste beta drivers eens, 14.9.1 of .2 ik draai CFX (290x dan wel) maar heb de SP van begin tot eind uitgespeeld zonder problemen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magusviper
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-04 20:34
Ik heb wat in mijn bios veranderd. Hij herkende mijn ssd niet, dus dat heb ik moeten fixen. Nu heb ik geen crashes meer als ik een zombie match probeer te spelen, maar dan zijn er nog steeds de artifacts, en de fps drops/crashes op advanced warfare. De campaign was vrij stabiel, heb hem ook al uitgespeeld. Alleen soms dropte hij letterlijk naar 20 fps, hangde er een beetje van af welke missie. Exo survival werkt best goed, alleen heb ik dat nog geen uur gespeeld. Multiplayer is het grote probleem hier. Hij is al meerdere keren gecrasht, en soms crasht dan ook windows. En de fps drops zijn er ook nog gewoon.

Waar kan ik precies die beta drivers downloaden? Ik download mijn amd drivers via raptr, maar die geeft natuurlijk niet aan wanneer er beta drivers te verkrijgen zijn en waar.

Dank u wel :P