Hallo, ik ben World of Warcraft even beu gespeeld, het zelfde met mijn anderen games, allemaal uitgespeeld. Dus wou ik de nieuwe Call Of Duty Advanced Warfare is proberen normaal gezien ben ik een meer BF4 gamer maarja na zo veel maanden mag er is wel iets nieuws gespeeld worden. Nu vroeg ik mij eigenlijk af of deze wel goed zou werken op mijn pc niet dat ik mijn geld gewoon in de vuilbak gooi. Ik zal even starten met mijn specs hier even neer te zetten: cpu amd A8 6600k 3,9 ghz quad core,4gb ram DDR3 1600, Gpu Nvidia gtx 750 ti 2gb, en crossair h60 watercooling.
Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met games op deze pc vorigen week Middel Earth Shadow of Mordor uitgespeeld op 1080p Bioshock Infinite, World of Warcraft, Battlefield 4 Batman Origins en nog veel meer. Maar zou dit ook lukken ik vrees er een beetje voor wat denken julie het zit hem in het ram geheugen ?Alvast erg bedankt !!
Tot nu toe heb ik nog nooit problemen gehad met games op deze pc vorigen week Middel Earth Shadow of Mordor uitgespeeld op 1080p Bioshock Infinite, World of Warcraft, Battlefield 4 Batman Origins en nog veel meer. Maar zou dit ook lukken ik vrees er een beetje voor wat denken julie het zit hem in het ram geheugen ?Alvast erg bedankt !!