Grote zoektocht naar audio apparatuur

Pagina: 1
Acties:

• sillverray
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09-2025
Hallo,

Ik ben nieuw op het forum dus weet niet of ik hier goed zit
Ik ben al een tijdje op zoek naar een type bluetooth audio streaming set maar kan hem nergens vinden
Misschien dat een van jullie het zo weet of mij zou willen helpen
Heb hier een foto van het typenummer van het apparaat bijgevoegd in de link
https://plus.google.com/1...9827848/posts/dm88cz3uhjg
Hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke Groeten
Raymond

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Weet je het merk ook? En wil jet het in NL of bij een buitenlandse webshop kopen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• sillverray
Nee heb geen idee van het merk het staat ook nergens op het apparaat
En maakt niet uit welke webshop heb wel vaker uit het buitenland besteld

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Maar heb je het ding al, of wil je iets dergelijks kopen?
In het laatste geval zijn er natuurlijk tig mogelijkheden, dus dan is de vraag: wat is je budget, en wat verwacht je dat een dergelijk apparaat allemaal kan of moet doen?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:08

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Heb je een wat betere afbeelding? Waar heb je hem gezien?

Wise enough to play the fool

• sillverray
Ik heb het ding nog niet wil hem graag hebben
Ik verwacht ervan dat ik mijn laptop en telefoon kan verbinden en dat er dan een redelijk goeie audio uit komt zoals je ook met een thuisinstalatie zou hebben met subwoofer
Mijn budget hiervoor is 100 euro

Ik heb binnenkort een wat betere afbeelding hij staat bij mijn schoonvader en die heeft hem uit de bazaar in beverwijk wegehaald ergens

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 22:25
Met het typenummer van je eerste foto is er niets te vinden. Misschien staan er nog andere typenummers op de achterkant, of een barcode? Er staat blijkbaar wel een merknaam op maar die is in het Chinees. Wellicht is er op internet iemand te vinden die de Chinese merknaam voor je kan vertalen?

Enige andere kans is dat iemand hier datzelfde apparaat toevallig ook heeft, maar gezien de reacties tot nu toe lijkt me die kans vrij klein.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

sillverray schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 17:23:
...en dat er dan een redelijk goeie audio uit komt zoals je ook met een thuisinstalatie zou hebben met subwoofer
Mijn budget hiervoor is 100 euro
Dat kan je sowieso uit je hoofd zetten. Voor 100 euro haal je geen kwaliteit in huis. En dan heb je zeker geen geluid zoals een echte thuisinstallatie met subwoofer.
Ik heb binnenkort een wat betere afbeelding hij staat bij mijn schoonvader en die heeft hem uit de bazaar in beverwijk wegehaald ergens
Dat zijn altijd van die hakkietakkie Chinese dingen met de meest exotische namen er op geplakt en idem kreten qua vermogen en wat al niet meer. Maar kwaliteit, nog minder dan nul.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Dat idd. En dan maakt het merk ook niet uit, inhoud is meestal het zelfde namelijk.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ding van je pa echte kwaliteit weergeeft.

Sowieso, waar wil je het op aansluiten? Als in: wat voor versterker of hifi setje heb je?

• Wirehead
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Volgens mij is dit 'em: http://www.easy-taobao.com/taobao/view/id/22212536500

Nee, dan scoor je beter ergens op marktplaats een degelijk 2dehands setje, met een bluetooth-kit oid...

Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-01 20:55
Goed genoeg om Megan Nicole op af te spelen.... :+

• sillverray
Wirehead schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:46:
Volgens mij is dit 'em: http://www.easy-taobao.com/taobao/view/id/22212536500

Nee, dan scoor je beter ergens op marktplaats een degelijk 2dehands setje, met een bluetooth-kit oid...
Ja dat is hem hardstikke bedankt
The Eagle schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:25:
Dat idd. En dan maakt het merk ook niet uit, inhoud is meestal het zelfde namelijk.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dat ding van je pa echte kwaliteit weergeeft.

Sowieso, waar wil je het op aansluiten? Als in: wat voor versterker of hifi setje heb je?
Hij geeft super kwaliteit af het is net alsof je een surround set aan hebt staan
JAHRASTAFARI schreef op woensdag 12 november 2014 @ 08:24:
Goed genoeg om Megan Nicole op af te spelen.... :+
Haha dat gaat zeker wel goedkomen :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

sillverray schreef op woensdag 12 november 2014 @ 12:57:
Hij geeft super kwaliteit af het is net alsof je een surround set aan hebt staan
Ach, een kinderhand is gauw gevuld.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1