Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies welke 65-70 inch tv?

Pagina: 1
Acties:

• mcerror
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-04-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
LCD - Plasma (UHD)

Wat is je budget?
2700

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films / gamen /

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung HU7500 65insch 4K

Hoi,

Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik heb een budget van +- 2700 en wil graag minimaal een 65" tv.
Nu neig ik naar de Samsung UHD7500 deze komt als beste uit de test.

Ik wil de TV voornamelijk voor films/series en gamen gebruiken. Ik heb zelf heel veel afgezocht en denk dat deze tv in mijn plaatje past. Ook gezien de toekomst ben ik gelijk klaar.

Is dit een goede keuze of zijn er betere alternatieven.

Alvast heel erg bedankt voor de reacties.

Gr,
Thomas

• mcerror
Zie nu de volgende OLED tv's (wel 55inch) ik zit 3.5M van de tv

LG 55EC930V Zwart is dit geen betere keus dan de 65hu7500 4K tv?

Wat vinden jullie? Die LG is OLED.

• mcerror
Dit lijkt mij ook wel wat: Samsung UE75H6400AW Zwart

Kun je hier ook goed mee gamen?

Txs

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Graag het topic niet binnen 24 uur kicken; dit is namelijk niet de bedoeling. Als het laatste bericht van jouw hand is en je wil iets toe voegen, gebruik dan de "wijzig" knop.

Je wil serieus veel geld uitgeven aan nieuwe tv. Ik betwijfel of OLED op dit moment al de juiste keuze is. Het is absoluut de techniek van de toekomst, maar staat nog in de kinderschoenen. De meerwaarde van 4K is naar mijn mening wat discutabel. Je wil wel een groot scherm neer zetten dus misschien is het toch wel iets voor je. Er is echter nog maar weinig randapparatuur en content beschikbaar.

Houdt een deel van je budget achter de hand en koop voorlopig nog een goede full-hd lcd tv. Plasma zal geen optie meer zijn, daar is bijna niet meer aan te komen.