ik heb hier een 18650 Cell welke vermoedelijk extern kortgesloten geweest is..
is nu dus zo leeg als het maar kan zijn. en herkent de lader hem dus niet...
is er nog een methode om de cell weer wakker te krijgen..?
lijkt me sterk dat de cell echt kapot is...
gezien een 2de cell welke parrallel er aanstond wel opladen wil na 100x in en uit de lader te halen :x
alleen dat lijkt deze niet te accepteren..
nou staat er op internet vaak genoeg dat je zo`n Cell met een "zeer" beperkte laadstroom moet laden...
of hem met een "hogere" dan 4.2 volt een optater geven etc...
alleen ik ben er toch een beetje huiverig voor.... het blijft immers wel een Lithium cell...
sowieso gebeuren eventuele expirimenten in de buitenlucht Safety First eh
Wie heeft er toevallig ervaring ? of wat kan ik beter niet proberen, of beter, in welke volgorde zou het t beste kunnen als het allemaal maar dubieus is?
en ja ik weet dat een nieuwe cell kopen minder werk is.. maar dat is het typische van deze wegwerp maarschappij, en dat kan altijd nog als het reanimeren niet lukt
is nu dus zo leeg als het maar kan zijn. en herkent de lader hem dus niet...
is er nog een methode om de cell weer wakker te krijgen..?
lijkt me sterk dat de cell echt kapot is...
gezien een 2de cell welke parrallel er aanstond wel opladen wil na 100x in en uit de lader te halen :x
alleen dat lijkt deze niet te accepteren..
nou staat er op internet vaak genoeg dat je zo`n Cell met een "zeer" beperkte laadstroom moet laden...
of hem met een "hogere" dan 4.2 volt een optater geven etc...
alleen ik ben er toch een beetje huiverig voor.... het blijft immers wel een Lithium cell...
sowieso gebeuren eventuele expirimenten in de buitenlucht Safety First eh
Wie heeft er toevallig ervaring ? of wat kan ik beter niet proberen, of beter, in welke volgorde zou het t beste kunnen als het allemaal maar dubieus is?
en ja ik weet dat een nieuwe cell kopen minder werk is.. maar dat is het typische van deze wegwerp maarschappij, en dat kan altijd nog als het reanimeren niet lukt
404 Signature not found