Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 22:53
Geen officiële OP, maar eerst maar eens een verkennend onderzoek of er hier meer mensen zijn die in het bezit zijn van de Samsung Galaxy K Zoom en er behoefte is aan een apart topic. Ik heb er 1 sinds gisteren en was best verbaasd dat er nog geen topic voor bestaat.

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-11 22:48

nielsvv

100% Afol

Overweeg deze ook aan te schaffen (heb nu een Note3). Hoe bevalt hij tot nog toe?

Bricklink Store - Steam

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 22:53
Hij bevalt goed. Ik kom van een S3 Neo met tussendoor 1 week een LG G2 (na een week wikken en wegen omgeruild voor de K Zoom). Qua smartphone is ie in het gebruik (functionaliteit, snelheid) net zo fijn als de G2 , hoewel het scherm van de G2 natuurlijk wel groter en wat scherper is. De K Zoom is wel significant zwaarder en dikker, maar voor mij is het nog acceptabel. Als je momenteel een Note 3 hebt dan zal de overstap niet heel erg groot zijn, schat ik zo in. De camera werkt erg goed, hoewel foto's gemaakt in het donker mij wat tegenvallen. Maar dit wist ik ook al voordat het toestel nam. Grote voordeel voor mij is dat ik altijd een point-n-shoot camera bij heb. Gisteravond met de Sinterklaasintocht leuke foto's kunnen schieten van de kids die ik met een reguliere smartphone niet gemaakt zou hebben.