Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit syteem is bedoeld voor high-end gaming, die ik makelijk op reis mee kan nemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil onder de €1000 Euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, Scherm, Keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekozen voor de EVGA video card, simpelweg omdat het een van de weinige GTX 970 kaarten is die in het systeem past.
Ga je overklokken?
Ik ga hem niet overclocken.
Ik wil gewoon weten of de 500 watt power supply die met de case komt, genoeg is om het hele systeem gewoon soepel te laten lopen.
Ik wil ook graag weten, of EVGA een goed merk is kwa video kaarten, ik vertrouw misschien de pricewatch populariteit chart een beetje te veel
En wat denken jullie van de airflow met een syteem als dit, zal het niet te heet worden?
Ik wil graag jullie opinie weten.
P.S Ik had de Topic een beetje te vroeg geplaatst, sorry.
Dit syteem is bedoeld voor high-end gaming, die ik makelijk op reis mee kan nemen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil onder de €1000 Euro blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, Scherm, Keyboard.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb gekozen voor de EVGA video card, simpelweg omdat het een van de weinige GTX 970 kaarten is die in het systeem past.
Ga je overklokken?
Ik ga hem niet overclocken.
Ik wil gewoon weten of de 500 watt power supply die met de case komt, genoeg is om het hele systeem gewoon soepel te laten lopen.
Ik wil ook graag weten, of EVGA een goed merk is kwa video kaarten, ik vertrouw misschien de pricewatch populariteit chart een beetje te veel
En wat denken jullie van de airflow met een syteem als dit, zal het niet te heet worden?
Ik wil graag jullie opinie weten.
P.S Ik had de Topic een beetje te vroeg geplaatst, sorry.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | MSI Z97I GAMING AC | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked ACX 2.0 4GB | € 354,- | € 354,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | EVGA Hadron Air | € 127,50 | € 127,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 982,45 | |
[ Voor 82% gewijzigd door Agentbo op 07-11-2014 19:49 ]