Iphone 4 in bootloop, en DFU mode werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Hallo,

Ik heb hier een Iphone 4 die in een eindeloze bootloop zit, tenminste zo lijkt het.
Hij blijft op het apple logo staan.

Alle opties die ik op het net tegenkwam heb ik geprobeerd. Maar niets helpt.
Sterker nog, hij kan ook niet eens meer uit. Ook niet op de geforceerde manier via power+home button.

Recoverymode...MFU mode..harde reset...hij reageert nergens op.
Ook met tools zoals bv. iREB lukt het me niet.

Zo af en toe ontvang ik in iTunes de melding:

"Wilt u deze computer toegang geven tot de informatie op iPhone van ...... ? "
en als ik dan akkoord geef:

"Reageer op uw iPhone om toegang te verlenen"

Maar dat gaat een beetje moeilijk als ik alleen maar een blank screen heb...of alleen het apple logo.

Ik weet overigens ook niet welke iOS versie erop staat.

Iemand nog suggesties? Want ik kom er niet meer uit

[ Voor 27% gewijzigd door gwbuiter74 op 07-11-2014 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-07 07:23

Hokkie

Hello

Achterkant demonteren en accu loskoppelen (of wachten totdat de accu leeg is).

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
Accu los gehaald, en weer terug geplaatst. heeft niet mijn probleem opgelost. nog steeds werkt het de DFU mode niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat heb je gedaan dat ie nu in een loop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
Heb m zo overgenomen van iemand.... wat er mee gebeurd is weet ik niet. volgens deze persoon kwam ie gewoon ineens in een loop terecht. Ik dacht dit dus ff makkelijk te kunnen fixen... maar dat is toch wat complexer dan ik dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 10:25
DFU mode ook via iTunes geprobeerd? Dus koppelen aan iTunes, en dan home+power ingedrukt blijven houden en dan power los en home blijven gedrukt houden. Via iTunes is echt DFU mode, zonder iTunes is het meer een restore mode. Als je het via iTunes doet dan komt er zelfs geen Apple logo, beeld blijft dan zwart (gaat wel aan, maar geen logo etc). Dan zit je echt in DFU.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
klopt. ook geprobeerd. gekoppeld aan Itunes, zonder itunes.... soms verdwijnt even het apple logo..en blijft het scherm leeg (maar blijft wel aan) zo af en toe hoor ik een kort geluidssignaal...of trilt 2 keer.....maar verder gebeurd er niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
Windows herkent de IPhone, en installeert de drivers prima. In iTunes trilt hij 2 keer nadat hij is aangekoppeld, maar daar blijft het ook bij. ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-07 10:25
Dan blijft er nog een optie over: andere computer proberen. Klinkt gek, maar kan zeker aan liggen. Vaak genoeg langs gekomen dat een andere computer opeens wel werkt. En misschien een andere usb kabel proberen?

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 20:12
ASNNetworks schreef op zaterdag 08 november 2014 @ 13:38:
Dan blijft er nog een optie over: andere computer proberen. Klinkt gek, maar kan zeker aan liggen. Vaak genoeg langs gekomen dat een andere computer opeens wel werkt. En misschien een andere usb kabel proberen?
Dit heb ik dus ook een keer gehad. De oplossing weet ik zo niet meer, maar had wel echt met iTunes te maken. Andere computer werkte wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Andere optie: soms zijn de knopjes kapot. Dus dat je home button of powerbutton het niet goed doen en dan kan je dus niet echt in DFU mode komen. Als de vorige eigenaar assistive touch aan had staan zou dat dus zo kunnen zijn. Dan kom je niet uit de loop tot dat je dat oplost. Kan natuurijk ook prima een ander hardware probleem zijn. Niet alles is softwarematig he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:30
Weet niet of het al opgelost is maar een andere USB poort of ander kabeltje werkt ook vaak wel.
Pagina: 1