"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
Als dan het beeld ook wegvalt zou je kabel klem kunnen zitten (beweging in de vloer) en/of de afscherming onvoldoende kunnen zijn.
Mechwarrior Online: Flapdrol
Kan je de aansteker ook gas laten geven zonder vonk? En dan het vlammetje aansteken met een lucifer ofzo?
In dat geval zit er trouwens een batterijtje in de aansteker, die waarschijnlijk niet vervangbaar is omdat je ze toch in zijn geheel weggooit als die het niet meer doet, of het gas is eerder op.
Om te laten zien wat voor soort aansteker ik bedoel:
http://ridders.nu/Webpagi...okker_crcuit_frameset.htm
Bij het gedeelte ''Mijn experimenten met het "Blokker" circuit.''.
[ Voor 28% gewijzigd door marcop23 op 07-11-2014 18:03 ]
Ik neem het vooralsnog serieus... op wikipedia vind ik het volgende, er wordt niet echt in detail op ingegaan maar dit artikel geeft wel aan dat vonken e.d. (ernstig) kunnen storen op een televisiesignaal.
Wikipedia: Television interference
Even wat geks proberen hoor... wat voor een vloer heb je? Ga eens op een rubberen mat oid staan en probeer het dan nog eens. Het lijkt iig gerelateerd te zijn aan het signaal, niet de televisie zelf... als het goed is gebeurd dit niet als je een DVD oid kijkt.
Nogmaals, de kaarsen hebben er niks mee te maken--dat was achtergrond verhaal. En we hebben tapijt.
Zie de bougie, of aansteker, als mini emp en je snapt waar je storing vandaan komt
Bij wat voor ontvangst is dit? Waarschijnlijk zit er ergens een kabel brak aangesloten, of is het een slecht afgeschermde kabel, waardoor deze invloeden van buitenaf effect hebben.
[ Voor 54% gewijzigd door Jheroun op 07-11-2014 18:55 ]
Verwijderd
).Dat maakt dat afscherming tegen dit soort interferentie lastig is. En Zal er vast wel interferentie zijn op de antennekabel of tunercircuit van de tv.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.
![]()