Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil de pc gaan gebruiken voor gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro is de max prijs. incl. verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ik wil graag een processor van intel omdat ik in de oude ook intel gebruikt en nooit problemen heb gehad beviel me prima(never change a winning team
).
en de video kaart wil ik graag hebben omdat ik er heel veel goeie reviews over heb gelezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
de enige eis is dat de prestaties goed zijn en dat ik weer een langere tijd vooruit kan zonder te hoeven upgraden. ik heb nog geen kast gekozen omdat ik geen idee heb waar ik dan allemaal naar moet kijken ik vind t mooi als ik in de kast kan kijken dus heeft jullie suggesties
overkloken
nee
sli
nee
toetsenbord, muis beeldscherm heb ik nog staan.
ik wil de pc gaan gebruiken voor gamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
1200 euro is de max prijs. incl. verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
ik wil graag een processor van intel omdat ik in de oude ook intel gebruikt en nooit problemen heb gehad beviel me prima(never change a winning team
en de video kaart wil ik graag hebben omdat ik er heel veel goeie reviews over heb gelezen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
de enige eis is dat de prestaties goed zijn en dat ik weer een langere tijd vooruit kan zonder te hoeven upgraden. ik heb nog geen kast gekozen omdat ik geen idee heb waar ik dan allemaal naar moet kijken ik vind t mooi als ik in de kast kan kijken dus heeft jullie suggesties
overkloken
nee
sli
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 214,80 | € 214,80 |
| 1 | Gigabyte GA-Z97-D3H | € 97,95 | € 97,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 352,- | € 352,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 82,49 | € 82,49 |
| 1 | be quiet! Shadow Rock Slim | € 32,95 | € 32,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,47 | € 14,47 |
| 1 | Cooler Master B600 | € 46,95 | € 46,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 977,61 | |
toetsenbord, muis beeldscherm heb ik nog staan.
[ Voor 230% gewijzigd door rensvdijk op 08-11-2014 12:39 ]