Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen en nog niet echt high end. Nu speel ik vooral World of warcraft en counter strike GO. Nu wil ik deze wel graag op high gaan spelen en in een raid met 25 man dit goed kunnen doen. evenetueel wel met oog op de toekomst om wat zwaardere spellen te gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigelijk maximaal 600 gaan uitegeven voor de Dekstop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb ik nog geen beeld bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb nu een 2,5 jaar oude laptop (ja dat is nooit optimaal om te gamen) en wil nu echt graag een goede desktop die niet 3fps heeft als er maar iets teveel gebeurt op bijvoorbeeld wow.
Ik heb verder ook geen verstand van pc bouwen geen ervaring wel al de info topic gelezen over zelfbouw en topic van mensen hier op dit gedeelte maar het begint allemaal een beetje te dansen en zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb nu als uitganspunt de budgetgaming dekstop uit de BBG genomen van November. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven wat ik eventueel hier nog aan toe moet voegen/vervangen om aan mijn eisen te kunnen voldoen of dat dit uiteraard genoeg is.
Hoofdzakelijk gamen en nog niet echt high end. Nu speel ik vooral World of warcraft en counter strike GO. Nu wil ik deze wel graag op high gaan spelen en in een raid met 25 man dit goed kunnen doen. evenetueel wel met oog op de toekomst om wat zwaardere spellen te gaan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigelijk maximaal 600 gaan uitegeven voor de Dekstop
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb ik nog geen beeld bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ik heb nu een 2,5 jaar oude laptop (ja dat is nooit optimaal om te gamen) en wil nu echt graag een goede desktop die niet 3fps heeft als er maar iets teveel gebeurt op bijvoorbeeld wow.
Ik heb verder ook geen verstand van pc bouwen geen ervaring wel al de info topic gelezen over zelfbouw en topic van mensen hier op dit gedeelte maar het begint allemaal een beetje te dansen en zie door de bomen het bos niet meer.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 65,- | € 65,- |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Seagate ST1000DX001, 1TB | € 68,44 | € 68,44 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,50 | € 30,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Antec VP350P | € 30,95 | € 30,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 441,84 | |
Ik heb nu als uitganspunt de budgetgaming dekstop uit de BBG genomen van November. Ik hoop dat jullie mij wat tips kunnen geven wat ik eventueel hier nog aan toe moet voegen/vervangen om aan mijn eisen te kunnen voldoen of dat dit uiteraard genoeg is.