Toon posts:

Nieuwe Desktop + vraag over 3dmark test

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik hoop dat ik dit op het juiste subforum plaats;

Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht met de volgende componenten;

Asus M5 A97 R2.0
AMD FX8320
Corsair Vengeance 2x4GB @1600mhz
MSI R9 280 Gaming 3G

Nou vroeg ik mij af of ik hier een goede aankoop mee heb gedaan. Ik wil hier graag spellen als BF4 en straks GTA5 mee op high settings kunnen draaien, daarnaast zal ik hem zo af en toe gebruiken voor video edditing.
Denken jullie dat dit met dit systeem nodig is?

En mijn tweede vraag is: Ik heb net 3D Mark 11 demo gedraaid via steam, opzich ging de test prima, hij gaf echter aan het einde van de test aan dat ik een HD7950 videokaart in mijn systeem heb zitten in plaats van de MSI R9 280 Gaming 3G die er daadwerkelijk in zit.

Is dit normaal of komt dat omdat ik op de HDD die in de pc zit hiervoor een HD7950 geinstalleerd heeft gestaan?

Alvast vriendelijk bedankt voor al jullie meningen en adviezen! Mochten jullie meer informatie willen hebben dan hoor ik het graag. :)

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:00
Eerste vraag: Vast wel. (Je hebt het al gekocht, dus je kan niet meer terug toch? :P )

Vraag 2: De R9 280 is een rebrand van de 7950. (nieuws: AMD introduceert de Radeon R9 280)

[ Voor 0% gewijzigd door LongBowNL op 07-11-2014 15:17 . Reden: typo ]

• Elmo_b
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-01-2025
Hoi

Een r9 280 is een 7950 alleen ander naam aan gegeven Rebrand. maar zijn practisch dezelfde kaarten.
Welke resolutie draai je

1920 op high moet wel gaan lukken met de meeste spellen gta5 weet ik niet, nog geen ervaringen gezien (lol)

edit 10 sec te laat >:) >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Elmo_b op 07-11-2014 15:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt beiden. Haha heb hem inderdaad al gekocht maar ik dacht anders kan ik wellicht nog een aanpassing doen, Mag eerste maand dingen omruilen :p Oke ik wist niet dat het gewoon een rebrand was haha, ik heb er eerst een 2e hands 7950 in gehad maar die ging kapot (was ook gebruikt voor mining) toen dus deze setup gekocht. draai alles op 1920 op het moment (beeldscherm kan niet hoger aan).

Maar ben wel erg benieuwd of ik met deze setup een verstandige keuze heb gemaakt (heb er 500euro aan uitgegeven).

Ik kon trouwens bf3 op ultra draaien met zon 60fps terwijl ik het tegelijkertijd aan het streamen was. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 16:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er trouwens een nieuwe Corsair CX500M voeding inzetten, kan iemand mij vertellen of deze voeding voldoende is voor mijn set up?